Re: [EfR] Home inspector si avocat

  • Adrian Boldan
    Message 1 of 28 , Feb 1, 2006
      La 1 Feb 2006-an, ekzakte je 2:23, uni_mist skribis:

      > Salut
      >
      > Suntem pe cale sa ne cumparam o casa si avem nevoie de un home
      > inspector si un avocat.Stiti pe cineva de incredere si care sa
      > cunoasca meserie?

      Suna la:
      Professional Home Inspections
      416-918-6446

      Costa 300 $ si-ti da un dosar de un kilogram :-) plin cu tot felul observatii
      despre casa. Tipii umbla prin casa de la un cap la celalalt, zgiltiie
      robinetele, incearca usile, verifica polaritatea prizelor, masoara umezeala,
      verifica acoperisul... iti spun (si in scris) tot ce-i unsafe sau ce are nevoie
      de reparatii... Oricum, chiar daca nu-i iei, merita sa vorbesti la telefon la
      inceput.

      Un avocat bun pe care-l cunosc eu e Vaturi:

      Campione & Vaturi
      _____________________________

      Work: 416-665-8133
      Fax: 416-665-5752

      Work Address:
      1110 Finch W
      M3J 2T2

      --
      Adrian Boldan, Toronto
      Vizitu min: http://ca.geocities.com/boldan@...
      Message 2 of 28 , Feb 1, 2006
        --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "uni_mist" <uni_mist@y...>
        wrote:

> [...]
        >
        > Suntem pe cale sa ne cumparam o casa si avem nevoie de un home
        > inspector si un avocat.Stiti pe cineva de incredere si care sa

        Nu mai departe de ieri am avut un inspector din ăsta la mine acasă şi
        am fost tare Încântat de el. Ţi-l recomand cu Încredere.

        Dă-mi un semn pe adresa privată dacă te interesează.

        Numai bine,
        Radu
      • ioan i.
        Message 3 of 28 , Feb 1, 2006
          Anca,
          Avocat iti trebuie neaparat, dar dupa parerea mea
          arunci banii cu inspectorul, asa cum am facut eu. S-a
          urcat pe casa si mi-a zis ca in 5 ani ar trebui sa
          schimb acoperisul. Au trecut 7 si totul e ok (are
          vechime casa 33 de ani). Mi-a dat si o carte, care nu
          merita 5 lei.
          Daca-ti place casa cumpar-o daca nu, nu. Cheama-ti un
          prieten care are casa si in 10 minute poate sa-ti
          spuna daca e ok.
          Bafta

          http://mail.yahoo.com
        • Andrei Simion
          Message 4 of 28 , Feb 1, 2006
            In cazul in care casa are sub 5 ani, poate ca se aplica ceea ce zici.
            Altminteri, nu cred ca merita riscul.

            Andrei

          • bicristinel
            Message 5 of 28 , Feb 1, 2006
              Buna!

              wrote:

> [...]
              >
              > Suntem pe cale sa ne cumparam o casa si avem nevoie de un home
              > inspector si un avocat.Stiti pe cineva de incredere si care sa

              Felicitari pentru casa si s-o stapaniti (si platiti :-)) sanatosi, in
              primul rand!
              Uite ce reclame sunt in Faptu' Divers (saptamanal romanesc din
              Canada) pe tema asta (in ordinea in care le-am gasit si cu tot
              continutul pe care il au in ziar; nu cunosc pe nici unul, deci nu pot
              face vreo recomandare):

              " Ioan Coman - OAHI member

              COMAN HOME INSPECTION CORP.

              Inspectii case
              Alocam timp suplimentar GRATUIT
              pentru familiarizarea cu sistemele casei

              Structura, Instalatii, Interior,
              Extedrior, Electric, Izolatie,
              Acoperis, Incalzire, Semineu

              Toll free 1-866-380-3663
              cell: (905) 536-9966
              www.comancorp.ca
              inspect@... "

              =====================

              " Octavian Radu - Certified Home Inspector, NACHI member

              Advance Home Inspection Inc.

              "Experience an Advance Inspection"
              Pre-purchase*Pre-delivery Inspection*New Home Warranty Inspection
              On Site Report
              Available 7 day/week 7:00 A.M. - 10:00 P.M.
              Serving all of the GTA and surrounding area

              www.advanceinspect.com
              info@...
              Phone: (416) 271-8817
              Toll Free: 1-888-334-8244 "

              =====================

              " Vicentiu Mihalachi - Certified Home Inspector, NACHI member

              Rominspect Home Services Inc.

              - roof inspection
              - structure inspection
              - electrical inspection
              - H.V.A.C. inspection
              - plumbing inspection
              - insulation inspection

              Ati cumparat o casa noua? Closingul este aproape?
              Sunati-ma pentru Predelivery (P.D.A.) inspection.
              Inspectorul builder-ului nu are interes sa puncteze defectele majore!

              Tel: 416-317-1137
              E-mail: vicentiu@... "
              ======================

              Cred ca un avocat iti poate recomanda cel cu care ai facut mortgage-
              ul sau agentul de real-estate, daca ai folosit sau daca cunosti
              vreunul.

              Numai bine,
              Cris
            • Adrian Boldan
              Message 6 of 28 , Feb 1, 2006
                La 2 Feb 2006-an, ekzakte je 3:42, radup70 skribis:

                > să-ţi plouă în casă şi te asigur că nu e

                Asa o fi? :-)

                --
                Adrian Boldan, Toronto
                Vizitu min: http://ca.geocities.com/boldan@...
              • uni_mist
                Message 7 of 28 , Feb 1, 2006
                  Va multumesc la toti pentru urari :) si raspunsuri.
                  Casa are sub 3 ani vechime dar m-as simti mai bine sa fie verificata
                  de un home inspector.Si asa se duc multi bani si nu mai conteaza cat
                  platim in plus ca sa stam linistiti.

                  Anca
                • Dan Nedelcu
                  Message 8 of 28 , Feb 1, 2006
                    La 2 Feb 2006-an, ekzakte je 3:42, radup70 skribis:

                    Asa o fi? :-)

                    --
                    Adrian Boldan, Toronto
                    Vizitu min: http://ca.geocities.com/boldan@...

                    Cred ca mai curind:

                    radup70 wrote:

                    >poţi permite să aştepţi şi să cauţi

                    ;-)
                    Dan
                  • ioan i.
                    Message 9 of 28 , Feb 2, 2006
                      nu cred ca inspectorul vede tot, a fost inundat
                      basmt-ul si l-am depistat eu dupa vreo 3 ani cind s-au
                      putrezit lemnele de sub picioare.
                      si iarna asta a rezistat acoperisul la ultimele ploi.

                      http://mail.yahoo.com
                    • douamii 2000
                      Message 10 of 28 , Feb 2, 2006
                        O alta parere, a mea, este ca si pentru o casa nou nouta trebuie inspector. Asta ca sa nu mai spun de restul.
                        Spre exemplu, ce garantie ai ca nu sint probleme structurale cu casa? Sau ca nu a fost folosita ca growing house? Sau ca nu a avut infiltratii? Sau ca este bine izolat plafonul in cazul caselor cu cathedral ceiling? Astea fiind numai citeva din problemele care pot sa apara inca din primii ani ...

                        In general, un agent de RE iti poate recomanda 3 inspectori si ai de unde alege.

                        Bafta,
                        M.

                        ioan i. wrote:
> [...]
                        > spuna daca e ok.
                        > Bafta

                        apoi veti primi un mesaj la care trebuie sa dati reply!
                        daca aveti timp, vizitati http://efr.digisoft.ro
                        AUTORESPONDER: efr@...

                      • ARIN
                        Message 11 of 28 , Feb 3, 2006
                          From: "douamii 2000" <douamii2000@...>

                          > Spre exemplu, ce garantie ai ca nu sint probleme structurale cu casa?
                          Sau ca nu a fost folosita ca growing house?

                          Ce-i aia "growing house"? si care sunt problemele pe care ar putea sa le
                          creeze asa ceva?

                          ???

                          Codruta

                          --
                          Then she'll be a true love of mine"
                          www.sustrain.info
                          Message 12 of 28 , Feb 3, 2006
                            La 3 Feb 2006-an, ekzakte je 11:47, ARIN skribis:

                            > Ce-i aia "growing house"? si care sunt problemele pe care ar putea sa le
                            > creeze asa ceva?

                            Sint case in care s-a crescut marihuana. Contorul de curent a fost by-
                            passat. Umezeala in pereti.

                            Message 13 of 28 , Feb 3, 2006
                              SI CREZI CA INSPECTORUL (CARE POATE FI UNUL CA NOI CU
                              UN TRAINING DE 1 SAPTAMINA...) SA-TI SPUNA TOATE
                              DEFECTELE , MAI ALES CELE STRUCTURALE???
                              SI INSPECTORII SINT INTERESATI CA SI AGENTII SA-TI
                              VINDA GALUSCA SI SA-SI INCASEZE CELUL, SA UMBLE CU
                              TINE CIT MAI PUTIN.
                              ORICUM TREBUIE SA-TI DESCHIZI BINE OCHII CIND ITI IEI
                              O CASA.

                              http://mail.yahoo.com
                            • douamii 2000
                              Message 14 of 28 , Feb 3, 2006
                                Tu vorbesti din auzite si le potrivesti dupa ureche ... si nu vad de ce trebuie sa mai si "tipi" la mine.
                                Ne pricepem la toti si la toate, nu avem incredere in profesionalismul nimanui si nu respectam pe nimeni, nu-i asa? Ce bine ti-o fi ...

                              • cornel_2000_ca
                                Message 15 of 28 , Feb 3, 2006
> [...]
                                  > VINDA GALUSCA SI SA-SI INCASEZE CELUL, SA UMBLE CU
                                  > TINE CIT MAI PUTIN.
                                  > ORICUM TREBUIE SA-TI DESCHIZI BINE OCHII CIND ITI IEI

                                  Ioane, le-ai potrivit cum nu se poate mai bine. Pacat ca nu ai spus
                                  chestiile astea mai repede, ca ma faceam inspector si eu, atunci cand
                                  am avut saptamana aia, libera...

                                  Io zic sa te uiti pe situl de mai jos, sa vezi ca pentru a fi
                                  inspector trebuie sa dai vreo sapte examene....

                                  http://www.cahpi.bc.ca/
                                • ovidiu_iatcu
                                  Message 16 of 28 , Feb 4, 2006
> [...]
                                    > am avut saptamana aia, libera...
                                    >
                                    > Io zic sa te uiti pe situl de mai jos, sa vezi ca pentru a fi
                                    > inspector trebuie sa dai vreo sapte examene....

                                    Multumesc pentru link! Poate o sa incerc sa vad cit e de greu...
                                    Mai ales ca studiu il faci acasa (http://www.cahpi.bc.ca/starting-
                                    joining/Home%20Study%20Brochure.pdf)iar examenele nu sunt altceva
                                    decit niste teste grila ( http://www.cahpi.bc.ca/starting-joining/Exam%
                                    20Study%20Guide.pdf )
                                    Rata de trecere a examenului e de 75% ceea ce ma face sa gindesc ca
                                    intrebarile sunt mai mult de bun simt... (A se vedea si ce ti se cere,
                                    formularile frecvente fiind: "know basic components of...." si
                                    eventual exemplele de intrebari...)
                                    Oricum ce mindru ar fii batrinu meu daca ar afla ca fiul sau e home
                                    INSPECTOR... Unele meserii arata bine de la distanta si aici as cita o
                                    alta super bine apreciata de la 12 000 Km distanta: manager de bloc...
                                    S-auzim de bine!
                                  • douamii 2000
                                    Message 17 of 28 , Feb 5, 2006
                                      Ovidiu,

                                      vorbesti fara sa stii despre ce este vorba si mai faci si misto de o asociatie profesionala care, ca orice alta asociatie profesionala, se perocupa de bunul mers al lucrurilor. Nu contest ca printre cei care ajung sa ia licenta de HI pot si si unii care reprezinta procentul neagtiv de uscaturi ale padurii. Asta-i un fapt de viata care nu tine de profesie, asociatie sau nationalitate; tine de natura umana, in general.

                                      Insa pina una, alta, la bataie si la misto-uri fara ca sa fi incercat, macar, sa citesti despre ce e vorba in chiar link-urile pe care le-ai pus, tu insuti, la dispozitie.

                                      Ca sa devii HI trebuie sa fii membru al unei asociatii profesionale care are legatura cu constructiile si sa treci de urmatoarele etape:

                                      "Candidate for Membership
                                      Candidates for membership are new to the association and have not yet completed the CAHPI(BC) mandatory educational requirements.

                                      Submit Candidate for Membership Application and pay current Candidate Processing Fees (upon application) and Exam fees (within 6 months of application);
                                      Achieve 75% passing grade on CAHPI Exams within 12 months of payment of exam fees;
                                      Achieve substantial compliance on 5-Report Verification reviewed to CAHPI Standards of Practice by a CAHPI(BC) Verifier within 1 year of application. Self-evaluation forms must accompany submitted reports. Reports must be on single-family, detached homes, not strata;
                                      Submit Service Contract Usage Declaration or provide a letter from independent B.C. licensed legal counsel confirming your contract substantially complies with the CAHPI(BC) contract. "

                                      O alta varianta este cea cu examenele; care varianta, insa, nu te duce mai departe de:

                                      "Associate Member

                                      Associate Members have completed the mandatory educational requirements of becoming an RHI, however they have not yet performed the required 250 fee-paid home inspections."

                                      Asta asa, ca informatie de ordin general, fiindca nu am acum timp sa intru in amanunte de genul credibilitate, asigurari, recomandari si ... domeniu de activitate! Da, domeniul de activitate e mai vast decit crezi tu.

                                      Legatura cu pozitia de building manager este rauvoitoare si amesteca capra cu varza.

                                      Recunosc, pozitia de building manager suna mai bine in Ro decit aici si nu-mi pare o culme a carierei cuiva venit aici cu ginduri marete dar ... ce drept ai tu sa-i judeci pe cei din jur? Ai trecut tu prin experientele lor si intelegi cum si ce s-antimplat de s-au oprit acolo?

                                      Sfatul meu: mai gindeste un picut inainte sa arunci cu piatra !

                                      M.

                                      Message 18 of 28 , Feb 5, 2006
                                        ... scuze pt. greselile typo, pt. "s-a-ntimplat" si pentru altele .... oboseala, bat-o vina ...

                                        douamii 2000 <douamii2000@...> wrote: Ovidiu,

                                      • Ovidiu Iatcu
                                        Message 19 of 28 , Feb 5, 2006
                                          Orice meserie are un inceput...
                                          Ceea ce voiam eu sa spun, e ca nu e asa greu sa incepi... cele 7 examene fiind de fapt 7 teste grila cu intrebari destul de usoare... Nu contest restul, asigurari, cum iti faci un loc, un nume etc...
                                          Daca vrei insa pot sa iti vorbesc si de "spagute" (ca sa vezi ca se poate si in CANADA) in domeniu si dedesupturi aflate de la un bulgar care practica aceasta meserie...

                                          PS
                                          Scuze pentru asociarea cu managerii de bloc... M-a luat valul...

                                          S-auzim de bine!

                                          Message 20 of 28 , Feb 5, 2006
                                            Iar eu doream sa-ti explic cum ca cele 7 examene, simple de altfel, nu inseamna nimic fara: a) membrie intr-o asociatie profesionala; b) 250 de inspectii platite; plus celelalte amanunte aferente fiecarei situatii ...

                                            Cit despre ceea ce spui, cu bulgarul descurcaret ... e una din uscaturile din padure. Asta nu ma va face sa-mi schimb parerea despre oamenii pe care-i cunosc eu bine, din bransa despre care discutam, patru la numar, toti oameni placuti si foarte buni profesionisti. Poate ca asta a fost norocul meu ...

                                            Despre spagile din Canada ce sa-mi spui tu nou ?!?
                                            Intrebarea, insa, este: ne foloseste la ceva sa scormonim numai dupa partile negative? Poate ar fi momentul sa incercam sa vedem cum anume ne afecteaza si aspectele pozitive de aici? Ce spui de asa un exercitiu?

                                            Numai bine,

                                            Message 21 of 28 , Feb 6, 2006
                                              Din respect pentru bulgar, voi mai scrie acest mesaj... Poate pe
                                              undeva ma voi apropia si de problema initiala a acestui topic...
                                              E un tip care vazind filmele americane visa si el sa deschida cutia
                                              postala si sa ia o sumedenie de scrisori, gindindu-se ca vin de la
                                              prieteni... A aflat mai tirziu ca scrisorile erau facturi, procese,
                                              reclame... Ajuns in Canada cu multi ani in urma, posesor a trei
                                              apartamente de inchiriat in Whistler si o casa in Vancouver, a
                                              trecut prin multe, si stie mai bine decit multi dintre noi fetele
                                              Canadei... De la el am aflat ca mai bine de 60% din cumparatorii de
                                              case (cel putin in BC) nu apeleaza la un HI... iar ca sa fii
                                              recomandat pe viitor de un "real estate" e bine sa dai rapoarte
                                              favorabile vinzatorului... De ce e HI? Simplu pentru ca are firma de
                                              constructii pe numele sotiei si a fiului... Asa se invirt banii
                                              cumva la el in familie...

                                              Aspecte pozitive/negative... Idealist convins ma deranjeaza
                                              lucrurile care nu sunt cum ar trebui sa fie... De aceea le voi
                                              condamna, indiferent daca sunt aici sau in Congo...
                                              Aspecte pozitive... cu siguranta sunt... ele ne tin aici (cel putin
                                              asa sper desi pe multi probabil ii tine un amestec confuz de rusine
                                              de a se reintoarce si teama de a nu le fii mai rau ...)

                                              S-auzim de bine!

> [...]
                                              > Individual retirement account Individual 401k Computer
                                              internet security Individual health plan Individual hmo

                                              Service.

> [...]
                                              > Individual retirement account Individual 401k Computer
                                              internet security Individual health plan Individual hmo

                                            • maricica voinescu

                                                Message 23 of 28 , Feb 6, 2006
                                                  N-am inteles care e legatura intre bulgar, HI, scrisori, facturi si cum anume isi invirta banii in familie ... nu cred, insa, ca am pierdut mare lucru.

                                                  Ceea ce am intele, insa, este ca ti-a spus ca-n BC 60% din cumparatorii de case nu apeleaza la inspectie .... ma mir foarte tare de aceasta afirmatie. Nu ma pretentia ca le stiu pe toate si nu am curajul sa ma lansez in a a rynca procente in discutie dar iti propun un mic exercitiu, prin care trebuie sa iei in calcul urmatoarele aspecte:
                                                  1. Orice realtor cu scaun la cap pune clauza de inspectie in contract. Cumparatorul, la rindul sau, poate sa o anuleze sau nu. Tu, sa fii pe punctul de a face cea mai mare investitie din viata ta, ceva mai mult de $200,000, sa zicem, ce-ai face? Ai anula clauza sau ai plati extra cei $300 ca sa ai un somn linistit? Tine cont ca aici nu am luat in calcul preturile din BC, unde taxa de inspectie este chiar maruntis, prin comparatie.
                                                  2. Lucrezi fara realtor, asa ca e normal sa-ncerci sa obtii cit mai multe informatii. CHMC pune la dispozitie, gratis, brosura ajutatoare. In brosura sint prezentati toti pasii, cu optiunile de rigoare. La capitolul inspectori nu sugereaza sa sari acest pas; ba chiar incurajeaza pe cumparator sa-si faca bine temele si sa faca inspectia.
                                                  3. BC bonuses:
                                                  A. Leaky condo ! notiune care exact in BC a aparut si cu care prea multe din locuinte s-au confruntat. Asta a generat o psihoza generala, mai ales dupa ce reparatiile au ajuns de ordinul zecilor de mii de dolari.
                                                  B. Mold ! un alt fenomen care este caracteristic zonelor cu multa umezeala. Spaima mare in ceea ce priveste fenomenul acesta, atit din punct de vedere al aspectelor care afecteaza sanatatea cit si d.p.d.v. al procesomaniei pe care a generat-o.
                                                  C. Building Code ! un Building Code unitar s-a adoptat in BC abia prin anii '60, asa ca multe dintre cladiri au, teoretic, probleme. Oricum, societatile de asigurare iau cu boldul anumite cladiri atunci cind e vorba de stabilit ratele.

                                                  Incerc sa ma opresc aici, nu inainte de a te ruga, inca o data, sa incerci sa nu mai arunci cu vorbe grele in reprezentantii unor anumite profesii fara ca sa stii despre ce este vorba. Povesti cu realtors care merg mina in mina cu inspectori sint nimc altceva decit birfe exagerate; birfe care, din pacate, inca prind bine la publicul avid de senzationalul de zi cu zi din ... viata altora.

                                                  Cit depre a te considera idealist ... probabil ca te refereai la ideea de perpetua cautare a binelui; asta, insa, este numai o parte din definitia cuvintului care printre altele presupune si ca persoana idealista este lipsita de simtul realitatii.
                                                  Q.E.D.

                                                  Message 24 of 28 , Feb 6, 2006
                                                    Buna!

                                                    --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, maricica voinescu
                                                    <maricelvoinea9@...> wrote:

                                                    > Asa e Ovidiule...ai dreptate.
                                                    ... sunt numai naivi , o fac ca sa-si faca lor curaj sau o fac ca sa
                                                    le fie rau si la altii...

                                                    Idealist cum sunt si eu , as zice ca primele doua sunt mai aproape de
                                                    adevar.
                                                    ********* Next program may content adult language. Viewer discretion
                                                    is advised!*********** :-)
                                                    Mi-e greu sa cred in filosofia: "Da-i in ... biiiiip ... , sa treaca
                                                    si ei prin ce-am trecut eu!" ... Desi, din pacate, stiu de cineva cu
                                                    gandirea asta.

                                                    Ca sa revin la ideea initiala, faptul ca lucrurile sunt altfel decat
                                                    credeam noi sau decat cele cu care am fost deprinsi noi, nu inseamna
                                                    ca ele sunt rele (sau nu in totalitatea lor) si nici ca noi aveam
                                                    sapunul (solid, greu) inainte si acum avem doar un balon din el
                                                    (evaporant, usor).

                                                    "> Aspecte pozitive... cu siguranta sunt... ele ne tin aici ..."

                                                    Toate cele bune,
                                                    Cris
                                                  • bicristinel
                                                    Message 25 of 28 , Feb 6, 2006
                                                      Salut!

                                                      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, douamii 2000
                                                      <douamii2000@...> wrote:

                                                      > Q.E.D.

                                                      B.T.W., dupa "Legea Pruteanu" trebuie sa traduci pe intelesul tuturor
                                                      cuvintele si expresiile citate din alte limbi:
                                                      q.e.d. = quot erat demonstrandum (lat.) = ceea ce era de demonstrat

                                                      ... Era ceva de demonstrat?

                                                      Ooops!
                                                      b.t.w. = by the way (eng.) = apropo, in legatura cu aceasta

                                                      :-)
                                                      Numai bine,
                                                      Cris
                                                    • Dana T
                                                      Message 26 of 28 , Feb 8, 2006
                                                        Buna,

                                                        La mine la firma (in Toronto) este o pozitie libera de
                                                        Software QA Engineer/Automation Specialist. Daca este
                                                        cineva interesat sa-mi scrie.
                                                        Asta e job description-ul:
                                                        Skills Required
                                                        • 3+ years experience in quality assurance
                                                        activities (commercial software preferred)
                                                        • Bachelor’s degree in Computer Science or
                                                        equivalent
                                                        • Proven ability to apply a variety of test
                                                        techniques for development and maintenance
                                                        environments
                                                        • Previous experience in testing internet
                                                        applications in a Windows environment
                                                        • A keen balance of result and people
                                                        orientation
                                                        • Ability to provide consultation in software
                                                        testing (e.g., analysis, planning, execution)
                                                        • Comprehensive knowledge of software testing
                                                        methodology
                                                        • Experience with performance or stress
                                                        testing
                                                        • Experience with automating manual test
                                                        procedures
                                                        • Experience in creation, validation and
                                                        coordination of testing
                                                        • Ability to work independently, effectively
                                                        manage multiple activities, and to meet timelines and
                                                        quality objectives
                                                        • Strong organizational skills
                                                        • Proven ability to communicate effectively
                                                        (oral, written and via email)
                                                        • Strong analytical, problem solving,
                                                        decision-making and negotiating skills
                                                        • Good interpersonal skills: teamwork,
                                                        respect, tact and discretion
                                                        • Demonstrate a positive attitude even under
                                                        pressure
                                                        • Excellent attention to details
                                                        • Good understanding of software development
                                                        life cycles
                                                        • Practical skills in using WinRunner
                                                        (especially in testing internet, Windows-based
                                                        applications)
                                                        • SQL and relational database concepts
                                                        (especially in forming queries)
                                                        • Some knowledge of XML, schemas, DTD, etc.
                                                        • Experience with testing XML-based APIs
                                                        • Knowledge of Load Balancing
                                                        • Failover testing experience (e.g., with
                                                        Windows Clustering System)

                                                        The following qualifications are considered as
                                                        definite assets:
                                                        • Previous experience with Agile methodology
                                                        • LoadRunner or equivalent
                                                        • MS SQLServer or other relational database
                                                        technology
                                                        • Data integrity
                                                        • C++, VB, Perl, JScript, JavaScript, HTTP
                                                        • Unix (e.g., FreeBSD or Linux)
                                                        • Basic Networking

                                                        Numai bine,
                                                        Dana