RE: [EfR] Re: ATENTIE!!!!!!!!!!!!!

  • Serban SANDOR
    Message 1 of 15 , Oct 1, 2005
      Adica nu l-ai deschis..... :)

      Serban, Paris
      ICQ #43206302

      -----Original Message-----
      From: EscapeFromRomania@yahoogroups.com
      [mailto:EscapeFromRomania@yahoogroups.com] On Behalf Of wheely74
      Sent: Saturday, October 01, 2005 2:47 AM
      To: EscapeFromRomania@yahoogroups.com
      Subject: [EfR] Re: ATENTIE!!!!!!!!!!!!!

      Eu l-am deschis si nu am patit nimic. Yahoo a scanat fisierul si mi-a
      zis ca e virusat. Dupa asta l-am sters.

      Numai bine

      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, daniel buta

    • wheely74
      Message 2 of 15 , Oct 2, 2005
        Era vorba de e-mail. Am deschis e-mail-ul. Nu am deschis atasamentul
        pt ca ca yahoo mi-a zis ca e virusat.

        Numai bine

        \--- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "Serban SANDOR"

      • radup70
        Message 3 of 15 , Oct 3, 2005
          --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "wheely74" <wheely74@y...>
          wrote:
          > Era vorba de e-mail. Am deschis e-mail-ul. Nu am deschis atasamentul
          > pt ca ca yahoo mi-a zis ca e virusat.

          nu l-ai deschis tu. L-a deschis Yahoo ºi þi-a dat peste mânã când a
          vãzut cã e virusat. Tu ai vazut doar rezultatul acþiunii.

          Radu
        • Cristina Bunea
          Message 4 of 15 , Oct 3, 2005
            Buna,

            Parerea mea este ca poti incepe formalitatile de vanzare a casei, dupa ce primesti scrisoarea pentru depunerea pasapoartelor;dureaza maxim 15 zile lucratoare (asta inseamna 3 saptamani) pana le primesti inapoi.Oricum nu cred ca o tranzactie imobiliara se incheie asa rapid, doar daca lasi din pret ca te grabesti sa pleci.
            Daca totusi esti nevoit sa pleci din apartament nu ti-a venit viza si nu mai esti de gasit la aceeasi adresa iei legatura cu firma de curierat care ti-a dus pasapoartele la ambasada si le spui sa ti le aduca la alta adresa (sau te duci tu dupa ele).

            Succes.

              Message 6 of 15 , Oct 4, 2005
                eu am vîndut casa inainte de a avea viza, imediat dupã ce am aflat cã
                analizele medicale sunt ok.

                M-am mutat la mama pânã sã vinã viza, care a întârziat un pic, cam
                zece luni. N-a fost tocmai o miºcare bunã...

                Radu

                --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, gabriel gheorghiu

                _____
                > Appel audio GRATUIT partout dans le monde avec le nouveau Yahoo!
                Messenger
                > Téléchargez cette version sur http://fr.messenger.yahoo.com
              • alinamccoy
                Message 7 of 15 , Oct 4, 2005
                  Buna,
                  Noi am vindut casa dupa ce am primit visa, cred ca ar fi cea mai
                  buna solutie, daca trebuie sa te muti la rude nu vei fi fortat sa
                  stai prea mult.
                  Alina
                  --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "radup70" <radup70@y...>

                  _
                  > _____
                  > Messenger
                • Doru Popa
                  Message 8 of 15 , Oct 4, 2005
                    Cand primesti formularele pt medicale primesti si o scrisoare in care ti se spune sa nu vinzi inca nimic pana nu ai oki de la medicale.Corect?Pai e logic.Pt ca daca medicalele nu ies bine ,nu vezi viza.Nu vezi viza, nu ajungi in Canada.Si trebuie sa -ti cumperi iar casa ca sa ai unde locui in continuare in ...Romania, nuu?:)
                    Deci mai asteptati putin pana vedeti "sacii in caruta"
                    Bafta,
                    Doru.

                  • Pitu Florin
                    Message 9 of 15 , Oct 4, 2005
> [...]

                      > daca ati vandut-o inainte de viza!
                      >
                      > multumesc,

                      > Appel audio GRATUIT partout dans le monde avec le

                    • Pitu Florin
                      Message 10 of 15 , Oct 4, 2005
                        Salutare,

                        Nu cred ca este o idee buna sa vindeti din proprietati
                        inainte de a avea vizele. Dupa ce aveti vizele aveti
                        timp pana va expira medicalele sa ajungeti in Canada.
                        Daca va puteti permite se veniti fara sa vindeti
                        nimic, ar fi ideal. O investitie oriunde, inclusiv in
                        tara nu strica.

                        Salutari,

                        Florin

                      • o_tataru
                        Message 11 of 15 , Oct 4, 2005
                          <cosmynfr@y...> wrote:

> [...]
                          > domiciliul la adresa respectiva si nici adresa de
                          > corespondenta nu va mai fi aceeasi!
                          >
                          > as fi curios cum au facut domniile voastre, mai ales

                          Salut!

                          Parerea mea sincera e ca nu e bine sa-ti vinzi casa si nici nu
                          merita... daca ai de gind sa te intorci cindva inapoi si sa-ti iei o
                          casa, cu siguranta ca vor fi preturi aliniate la cele din vestul
                          Europei (daca nu sint deja...), iar despre a acumula sume mari de bani
                          in Canada ma indoiesc (cine iese la pensie cu casa platita si vreo
                          suta de mii in banci, ala e un norocos, zic eu).

                          Eu as sfatui pe oricine (aproape) sa incerce sa se descurce altfel;
                          sint convins ca putini dintre noi au o suma mare de bani lichizi
                          (chiar cu sponsorizare de la rude), dar ar fi alternativa vinderii
                          obiectelor din casa, masinii (eventual) si un imprumut rambursabil in
                          citiva ani, daca se poate. Niste prieteni au plecat in Canada cu bani
                          imprumutati, si nu putini; au gasit intelegere la straini (cu rudele
                          nu faci afaceri ;-) ) si acum ramburseaza cite 200 CAD pe luna intr-un
                          cont non-resident la Citibank Montreal. Mai au citiva ani pina isi
                          platesc imprumutul dar nu-i bai, cine le-a dat banii a zis ca nu se
                          grabeste si ca acel cont e deschis pe numele copilului sau (acum la
                          gradinita), sa aiba bani de facultate :-).
                          Ovidiu Tataru
                        • arininfo
                          Message 12 of 15 , Oct 5, 2005
                            From: "gabriel gheorghiu" <cosmynfr@...>

                            > ca daca vreau s-o vand inainte, nu voi mai avea
                            > domiciliul la adresa respectiva si nici adresa de
                            > corespondenta nu va mai fi aceeasi!

                            Faptul ca o vinzi, nu inseamna musai si ca nu mai locuiesti in ea ;)... cred
                            ca pentru a-ti schimba "domiciliul" in buletin trebuie sa faci niste
                            "demersuri" la Politie - nu le faci, si gata! :)

                            Eventual ii explici despre ce-i vorba si cumparatorului - daca nu, nu ;)

                            Codruta

                            --
                            Then she'll be a true love of mine"
                            www.sustrain.info
                            Message 13 of 15 , Oct 5, 2005
                              Eu, personal, am rugat cumparatorii sa aiba mare grija cu corespondenta si sa mi-o pastreze; cum am primit scrisoarea, ei m-au si sunat. Oameni de treaba ...

                              From: "gabriel gheorghiu" <cosmynfr@...>

                              AUTORESPONDER: efr@...