Re: Intrebare

  • r_c_ro
    Message 1 of 208 , Aug 1, 2005
      Buna

      Da, am vazut asa ceva, dar nu m-a interesat sa iau ceva special pentru
      alungat moliile si n-as putea sa te trimit la un magazin anume, sa il
      iei de pe raft, pentru ca tine si de preferinte. Nu am avut probleme
      cu moliile.

      In principiu, in Toronto gasesti orice, totul e sa cauti, sa intrebi
      si sa descoperi. La Home Depot au niste patratele(arata ca niste
      coasters patrate) din lemn mirositor pentru agatat in dulap. As fi
      trecut mult si bine pe langa ele la casa si nu as fi banuit la ce
      folosesc, daca nu intrebam, vazandu-le la casa. Dar gasesti ce cauti
      tu si la Canadian Tire cred. Cauta un vanzator de la cosmetice de la
      Canadian Tire si intreaba-l.

      Au si pernute cu lavanda si alte plante, am vazut la magazinele de
      cadouri. Sunt de matase, cu dantele, uneori brodate. Dar nu cred ca
      asa ceva vrei. Ei folosesc mult pot pouri pentru a da miros
      incaperilor si in general spatiilor inchise, niste plante colorate,
      uscate, mirositoare(cu cat sunt mai scumpe, cu atat mirosul tine mai
      mult, costa intre 1-20 de dolari). Si sunt eficiente, am folosit tot
      felul de spray-uri de camera si mirosul nu persista mai mult decat o
      zi.

      Ceva similar cu ce am avut in Romania pentru molii de la Glade
      http://www.glade.ca/glade_home.asp
      gasesti la orice superstore, trebuie sa ai rabdare sa citesti sa vezi
      daca e si asa ceva la indicatii.
      Eu am Glade de lamaie, de bagat in priza si e superpersistent
      http://www.glade.ca/glade_plugins1.asp

      Mai e si marca asta
      http://www.airwick.ca/

      Daca nu vrei asa ceva si ai molii sau iti e teama sa nu vina, cauta
      moth balls. Pot fi albe, ca naftalina sau cu mirosuri diferite.
      Intreaba vanzatoarele (spune ca vrei "something against moths") eu asa
      faceam cand nu gaseam ceva si am primite indicatii bune. Vanzatoarele
      de pe la convenience si Shoppers Drug Mart sunt mai abordabile si le
      poti intreba.

      Stiu ca la un moment dat cautam si eu ceva gen Burov pentru entorsa
      fiului meu. Nu am gasit, ei abordeaza altfel entorsele, adica se
      administreaza intern antiinflamatoare, in primul rand . Chestiile
      locale sunt folosite la inspiratia ta( noi am folosit Ben Gay). Ceea
      ce vreau sa spun cu asta e ca au si ei sigur chestii de indepartat
      moliile, altele decat naftalina, chiar daca sunt, miros sau arata
      altfel.

      Ce nu au in Toronto, spun din experienta mea, nu au pentru ca au alte
      metode de abordare a problemei decat noi, poate chiar mai eficiente.
      Si locuind aici trebuie sa ne invatam cu ale lor, nu? ;o) O prietena
      foloseste servetele de-alea cu conditioner,cele care se pun in masina
      de uscat rufe, le pune prin dulapuri/sertare.

      Bafta la gasit! Pana la urma asta face parte din "farmecul" emigrarii,
      sa descoperi, nu? ;o)

      Cu drag,
      de la Toronto,
      Gabriela

      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "chrysion" <chrysion@y...>
      wrote:
      > Se gasesc pe la ceva magazine in Toronto produse similare
      > pliculetelor cu miros de lavanda/brad din Romania, care se pun in
      > dulap pt miros frumos/tinut la distanta moliile?
    • o_tataru
      Message 208 of 208 , Jul 10, 2009

        Pai nu mai exista, cred. Da' poti sa-l cauti la http://www.archive.org/, desi ma indoiesc ca o fi fost vreodata arhivat.