Re: [EfR] Intrebari despre certificare AutoCAD

  • Mirea Costel
    Message 1 of 10 , May 31, 2005
      Merci, am incercat, voi vedea in final ce iese, mai este o firma ca asta in Bucuresti. O sa merg si sa discut direct cu ei si cred ca o sa rezolv pina la urma.

      kn@... wrote:
      Incearca si la A&C International, http://www.acintl.ro Pe site scrie
      doar de cursuri, dar poate poti da si examenele la ei. Nu stiu daca
      mai e asa, dar acum citva ani (vreo 10?) ei erau reprezentatul in Ro
      al Autodesk.

      > Din pacate nici la acestea nu poti sustine examene Autodesk. Se pare ca
      > cei de la Autodesc vor sa mai castige bani si din cursuri, manuale ...

      Pai cu siguranta ca se cistiga bani buni din asta... ati vazut cit
      costa cursurile si manualele la MS, de exemplu? La orice soft mai
      rasarit, o buna parte din venituri e asigurata de serviciile de
      training si consultanta.

      Pe de alta parte, cei care ofera cursuri pentru cutare produs
      software, ramin cu veniturile respective, pe cind veniturile din
      examene sunt mai mici si doar o parte din ele le ramin lor. In plus,
      pentru a sustine examene trebuie sa dispui de anumite dotari
      (=investitii) asa ca business-ul de examene cred ca e mai putin
      rentabil decit cel de cursuri.

      Basil

      apoi veti primi un mesaj la care trebuie sa dati reply!
      daca aveti timp, vizitati http://efr.digisoft.ro

    • Cristina Ghimpu
      Message 2 of 10 , Jun 1 7:08 AM
        Eu cred ca nu vor sa iti dea doar un test si certificare pt ca nu pot cuprinde intr-un singur test multimea de comenzi AutoCad necesare. Vor sa urmezi cursurile lor ca sa fie siguri ca ti-au predat tot ce se trebuie. AutoCAD ul are sute de comenzi pe care nu le gasesti in meniuri ci trebuie sa le stii cam pe dinafara. Nu cred ca se poate invata prea usor de unul singur din carte. Acum se lucreaza foarte mult cu xref -uri, daca stii ce sunt alea. E necesar sa capeti experienta de lucru si dupa ce faci cursul, pt ca altfel uiti. Experienta este mai valoroasa decat certificarea.
        Oricum, ma intreb de ce crezi ca ai nevoie de acea certificare Autodesk. Daca tu consideri ca ai reusit sa inveti Autocad singur, foarte bine. Nu-ti va cere nimeni vreo certificare. Te vor crede pe cuvant, (sau poate le arati niste desene mai complexe facute de tine), te angajeaza de proba, si daca nu stii indeajuns te vor da afara. Simplu, nu?

        Message 3 of 10 , Jun 1 7:21 AM
          Incearca sa inveti Inventor mai bine, sau SolidWorks,
          Solid Edge, Por/E sau alte programe parametrice.
          Autocadul aluneca pe panta incet, numai generatia
          veche il mai foleseste.
          Nu-ti trebuie nici o certificare sa lucrezi in Canada
          Succes la programele parametrice.
          Ion

          --- Mirea Costel <costel_mirea@...> wrote:

> [...]
          > de verificare, cum sa fac ?
          >
          > A mai procedat cineva asa pentru AutoCAD ?
          >
          > Stiu pe cineva care asa a facut pentru MCSE.

          __________________________________
          Discover Yahoo!
          Stay in touch with email, IM, photo sharing and more. Check it out!
          http://discover.yahoo.com/stayintouch.html
        • nicutim
          Message 4 of 10 , Jun 3 5:28 PM
            salut,

            in primul rand, intrebare.
            la ce iti trebuie autorizarea?

            daca o doresti sperand ca te va ajuta in Canada, nu tin minte sa fi
            vazut vre-un anunt in care sa se ceara certificare autodesk.
            poate daca vei dori sa a ceva job de developer de autocad.
            altfel, toata treaba e sa sti sa lucrezi.

            nicu

          • nicutim
            Message 5 of 10 , Jun 3 5:31 PM
              salutari la toata lumea,

              acum ceva vreme, in Timisoara era un centru de certificare autodesk la
              facultatea de constructii (cea de pe str. Oltul).

              daca doresti informatii, scrie-mi pe personala.

              nicu