dolari canadieni vechi si noi

  • negresse_ro
    Message 1 of 5 , May 7, 2005
      salutare, listasi!

      am si eu o intrebare si imi cer scuze daca nu am rabdarea sa verific in
      arhiva daca s-a mai discutat subiectul asta.
      am cumparat ieri dolari canadieni de la un exchange si am avut surpriza
      sa ma trezesc cu doua tipuri de bancnote diferite: - de 20: una veche,
      cu ratza pe spate, din 1991 :-) si una noua, emisiune din 2004.
      - la fel bancnota de 50.

      intrebarea e....pt. ca mai am in plan sa achizionez o suma....am citit
      pe net ca s-au schimbat bancnotele...insa cat timp mai sunt valabile
      cele vechi daca nu cumva s-au si scos din circulatie?

      Cu multumiri,
      mirela
    • Dan Nedelcu
      Message 2 of 5 , May 7, 2005
        Buna!

        Circula si bancnotele noi si vechi si nu am auzit sa fie o data de
        retragere.

        Numai bine!
        Dan Nedelcu

      • Adrian Boldan
        Message 3 of 5 , May 7, 2005
          La 7 May 2005-an, ekzakte je 16:46, negresse_ro skribis:

          > intrebarea e....pt. ca mai am in plan sa achizionez o suma....am citit
          > pe net ca s-au schimbat bancnotele...insa cat timp mai sunt valabile
          > cele vechi daca nu cumva s-au si scos din circulatie?

          Vezi la:
          http://www.bankofcanada.ca/en/banknotes/general/character/

          Bancnotele vechi sint valabile.

          --
          Adrian Boldan, Toronto
          Vizitu min: http://ca.geocities.com/boldan@...
          Message 4 of 5 , May 8, 2005
            Buna Mirela,
            stai linistita!
            TOATE bancnotele(si cele noi si cele mai vechi)circula
            in Canada.Se retrag din circulatie doar daca sunt
            deteriorate sau mai stiu eu din ce cauze?
            Chiar ieri am avut supriza, desi sunt aici de aproape
            2 ani, sa vad o bancnota de $5 pe care n-am mai
            vazut-o inca.Arata complet diferit de cele pe care le
            stiam , chiar culoarea era alta. Si venea de la
            bancomat!
            Cred ca era cam din 1980... si ceva sau chiar mai
            veche.
            N-am retinut anul dar eu, roman fiind , am cheltuit-o
            repede sa fiu sigur ca "mi-o ia".
            Asa ca cumpara tot ce gasesti ca nu vei avea probleme!
            Mai degraba invers, adica in Romania, poti avea
            surpriza sa nu iti primeasca decat la Banca Nationala
            bancnote care sunt putin rupte sau scrise.
            Iti doresc sa ai lei sa cumperi cati dolari canadieni
            vrei!
            Succes si sa ne vedem aici !
            Cu drag,
            Florin

            --- negresse_ro <negresse_ro@...> wrote:
> [...]
            > pe net ca s-au schimbat bancnotele...insa cat timp
            > mai sunt valabile
            > cele vechi daca nu cumva s-au si scos din

            __________________________________
            Yahoo! Mail Mobile
            Take Yahoo! Mail with you! Check email on your mobile phone.
            http://mobile.yahoo.com/learn/mail
          • nicutim
            Message 5 of 5 , May 8, 2005
              salutari la toata lumea,

              dupa cum au spus si altii, bani pe aici nu au "termen de valabilitate".
              in principiu poti sa ii folosesti nelimitat in timp.

              singurul lucru la care ma gandesc e ca bancnotele vechi ar putea fi
              falsificate mai usor. ele nu au chiar atatea chei de securitate.

              la varianta cu cecuri de calatorie v-ati gandit?

              toate cele bune va doresc.

              nicu

              --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, Dan Nedelcu