Re: leasing (Re: [EfR] Re: Hyundai Accent e masina buna ori ba?)

  • gane-muenchen@t-online.de
    Message 1 of 21 , Feb 1, 2005
      Re: Hyundai Accent e masina buna ori ba?)

      Eu in Germania am de 20 de ani masini numai leasing, deci la fiecare trei ani am masina noua. Am o masina mai mica care imi ajunge singur, platesc 216 euro pe luna, masina este pe numele meu, si eu platesc asigurarea, dar impozitul nu-l platesc eu.
      GGane

      At 04:15 PM 1/31/2005, Mariana G wrote:
      >Are sens sa iei o masina in lease mai ales daca ai un business al tau
      >sau lucrezi pe contract, pentru ca poti sa deduci in intregime
      >cheltuielile cu masina din banii cistigati de business - bineinteles
      >ca si daca n-ai business tot poti s-o iei asa, doar ca nu mai e nici
      >pe departe la fel de avantajos.

      Are sens daca nu circuli mult. De obicei e limita de 12 mii de mile pe an
      in SUA. Daca depaseste platesti cit nu face.

      Danut

    • Paul
      Message 2 of 21 , Feb 2, 2005
        Message 3 of 21 , Mar 6, 2006
          Salut,

          As vrea ca in aceasta vara sa imi aduc mama(divortata
          de 20 de ani) in Canada, dar in acelasi timp vreau sa
          il aduc si pe prietenul ei (cu care este impreuna de
          peste 15 ani dar nu au nici un act impreuna). Au in
          jur de 55 de ani, sunt disponibilizati, si mai au 1-2
          ani pana la pensie, acum sunt pe somaj.

          A mai fost cineva in aceasta situatie? Ce ma sfatuiti
          sa fac? Este bine sa fac 2 invitatii separate si daca
          primeste si el viza e ff bine?

          Multumesc,
          Bogdan

          http://mail.yahoo.com
        • Adrian Boldan
          Message 4 of 21 , Mar 6, 2006
            La 6 Mar 2006-an, ekzakte je 9:30, Bogdan Danciu skribis:

> [...]
            > un act impreuna). Au in jur de 55 de ani, sunt disponibilizati, si
            > mai au 1-2 ani pana la pensie, acum sunt pe somaj.

            Asa de tineri si deja la pensie?

            > A mai fost cineva in aceasta situatie? Ce ma
            > sfatuiti sa fac? Este bine sa fac 2 invitatii separate si daca
            > primeste si el viza e ff bine?

            Fa invitatie pentru amindoi. Sa explice ei la ambasada ca traiesc impreuna.

            --
            Adrian Boldan, Toronto
            Vizitu min: http://ca.geocities.com/boldan@...
            Message 5 of 21 , Mar 8, 2006
              Peste varsta de 50 de ani am auzit ca nu mai e nevoie sa mearga la
              ambasada pt interviu. Dar data fiind situatia, sfatul meu e sa suni la
              ambasada in Bucuresti, stiut fiind ca ei sunt acolo cam ca stat in
              stat, si poate sfaturi primite pe lista n-ar fi tocmai 100 la 100 cele
              mai bune. Multa bafta,

              Cristina
            • ARIN
              Message 6 of 21 , Mar 9, 2006
                From: "Adrian Boldan" <boldan@...>

                > Asa de tineri si deja la pensie?

                (In unele cazuri) in care s-a lucrat in conditii "speciale" (la furnale, in
                mine, in aviatie, in mediu toxic, la metrou samd.) vechimea necesara pentru
                pensie este mai mica iar varsta de pensie poate sa scada, pana la 50 ani.

                Codruta

                --
                Then she'll be a true love of mine"
                www.arin.ro
                Message 7 of 21 , Mar 16, 2006
                  Buna Basil , noi suntem intr-o situatie similara , adica ne-am invitat
                  parintii sotului luna trecuta .( Deja au luat viza saptamina trecuta. )
                  Sfatul nostru e sa incerci sa notarizezi invitatia ca sa fii sigur ca
                  parintii nu vor avea probleme in Romania . Stiu persoane care au trimis
                  invitatia fara sa fie notarizata si parintii n-au avut nici o problema , dar
                  parerea mea e sa fii mai bine prevazator , mai ales ca e prima invitatie .
                  Noi am apelat ca si tine la Columbus Travel si am fost f multumiti . Suna cu
                  2 zile inainte si intraba cind e D-na Notarita de serviciu simbata, pt ca ea
                  lucreaza o simbata in Sheppard si una in Missisauga . Din nefericire biroul
                  din Spadina e desfiintat de mai bine de 2 ani .
                  Sper ca asa o sa fie mai usor pt tine sa obtii notificarea .
                  Bafta multa si nu descuraja
                  Andreea
                  Message 8 of 21 , Mar 16, 2006
                    Noi nu am apelat la nici un notar. Am trimis invitatia
                    semnata de mine si de sotie si restul actelor. Ambii
                    parinti au primit viza multipla. Inaintea lor au
                    primit viza sora mea si fetita ei de 15 ani.
                    Ca sa stati linistiti ca ati facut tot ce se poate
                    face, mai bine mergeti la notar. Si noi am stat cu
                    sufletul la gura pana au primit viza gandindu-ne ca
                    era bine sa fi facut si asta.
                    Acum asteptam sa vedem ce vor face nasii si cumnata
                    mea. Saptamana viitoare merg la Ambasada. Invitatiile
                    nu le-am legalizat.

                    Salutari,

                    Florin

                    --- Andrei Cojocaru <andrei_cojocaru@...>

                  • kn@sysoft.ro
                    Message 9 of 21 , Mar 16, 2006
                      Multumesc celor care mi-au raspuns. O sa mai incerc si miine la
                      notar, de data asta o sa dau telefon inainte :-)

                      Basil