Poll results for EscapeFromRomania

  • EscapeFromRomania@yahoogroups.com
    Message 1 of 40 , Nov 1, 2004
      The following EscapeFromRomania poll is now closed. Here are the
      final results:

      POLL QUESTION: Slujbele care le-ati avut/aveti au fost
      luate cu ajutorul "networkingului" sau
      prin forte proprii?

      CHOICES AND RESULTS
      - Slujba in Romania luata prin "PCR", 6 votes, 5.22%
      - Slujba in Romania luata prin forte proprii, 35 votes, 30.43%
      - Slujba in Canada de supravietuire luata prin "networking", 14 votes, 12.17%
      - Slujba de supravietuire in Canada luata prin forte proprii, 11 votes, 9.57%
      - Slujba in domeniu luata in Canada prin "networking", 10 votes, 8.70%
      - Slujba in domeniul luata in Canada prin forte proprii, 24 votes, 20.87%
      - Am (am avut) firma in Romania, 11 votes, 9.57%
      - Am (am avut) firma in Canada, 2 votes, 1.74%
      - Sunt pe welfare/bienetre (EI, fara venit)in Canada, 1 votes, 0.87%
      - Sunt pe ajutor de somaj (ajutor social, fara nici un venit)in Romania, 1 votes, 0.87%

      For more information about this group, please visit
      http://groups.yahoo.com/group/EscapeFromRomania

      For help with Yahoo! Groups, please visit
      http://help.yahoo.com/help/us/groups/
    • nicu
      Message 40 of 40 , Feb 9 6:39 AM
        salut,

        ca sa nu mai lungesc povestea, sunt de acord ca iti poate merge foare bine in multe locuri de pe lumea asta.
        totul depinde de ce doresti.
        pana la urma nu se stie niciodata unde iti rasare steaua.

        nicu

        PS
        > In majoritatea tarilor dezvoltate birocratia nu e asa groaznica. In Australia uiei cetatenia in 2 ani. In USA muncesti cu H1B sau canadienii cu alta, nu conteaza. In UE n-ai nevoie de viza. In UAE si Dubai e plin de romania si muncitori migranti. In China te asteapta cu bratele deschise (am prieteni romania care muncest de peste 10 ani acolo) si-ti dau salariu peste ce iei in USA in anumite cazuri.

        nu stiu cum e sa obti viza de munca in UAE, dar cea de business nu e chiar floare la ureche. cea din Saudi e si mai si.

        pentru China, depinde foarte mult de contractul ce il ai.
        pentru cei acolo de ceva vreme, cu conexiuni, e mai usor,
        cam din primavara trecuta am vazut pe acolo o gamada de "vestici" veniti la munca. multi din US care nu isi gasesc de munca acasa.
        unii dintre ei merg sa concureze cot la cot cu chinezii.
        da, sunt pozitii in companii in care iti poate merge bine.

        cel mai bine e daca ajungi acolo cu contract la o companie europeana (siemens, bosch, etc).

        ca strain in China, permisul de munca iti e legat de compania la care lucrezi. pentru toata lumea contractele se fac pe perioade limitate (2-3ani). sunt foarte putini din cei ce au contract "permanent". asta inclusiv pentru localnici.

        ramane de vazut cu vor afecta noile taxe piata muncii pentru straini in china. cum companiile trebuie sa plateasca mai mult in taxe sociale, am auzit tot felul de comentarii.

        una peste alta, cu putin noroc, iti poate merge foarte bine. asta oriunde alegi sa mergi