Re: [EfR] plecare din Bucuresti

  • Puiu
    Message 1 of 6 , May 1, 2004
      livretul militar il depui la comisariat, cu (daca fct. iti cere)o copie a vizei de emigrare.

      Message 2 of 6 , May 2, 2004

        Hi,

        Unii au scos o astfel de adeverinta. Eu cand am venit m-am trezit
        prea tarziu pentru asta findca se elibereaza cam in 2 saptamani.

        1) Sincer e pierdere de timp si nervi la cozi la admin. financiara.
        Macar de ar folosi la ceva. Eu am fost f. stresat in aeroport din
        cauza acestei hartii de care nu intreaba nimeni.
        De aceea nu va faceti griji inutil ca si asa doza de stres e
        suficient de mare.

        2) cazier nu va trebuie.(asa ca puteti sa faceti de "petrecanie"
        cuiva inainte de a pleca :). oricum Interpolul va va gasi don't worry)

        3) Livretul militar eu l-am depus la comisariat impreuna cu o copie
        dupa viza de Canada plus o mica explicatie in scris cum ca eu
        parasesc tara definitiv.
        Am facut asta ca sa nu am probleme daca se face vreo convocare si
        la o eventuala intoarcere in tara sa fiu acuzat si chiar arestat.
        (asta daca esti si cetatean roman cand te intorci)

        4)Altceva : fa-ti o lista cu continutul per/bagaj iti va fi de folos
        la sosire pe aeroport in Canada (in engleza evident).

        In rest bafta si sa va mearga totul bine!

        Dan.
      • Gigi Popa
        Message 3 of 6 , May 5, 2004
          Ii rog pe cei care si-au trimis al doilea rind de
          lucruri din Romania in Canada printr-un serviciu de
          cargo sa ma lamureasca.

          Am dat telefon ieri la mai multe firme de cargo din
          Romania pentru a afla conditiile de expediere.

          Printre altele, la serviciul de cargo al KLM-ului mi
          s-a spus ca trebuie sa merg la politie sa declar ca
          emigrez si sa-mi elibereze de acolo o adeverinta cu
          care sa ma prezint la ei pentru a nu mai plati vama.
          In caz contrar s-ar plati vama pentru absolut orice
          lucrusor ar contine pachetul (chiar si in cazul absurd
          al unor ciorapi si batiste folosite si spalate!)

          Nici pe site-ul lor, nici pe al altora nu se
          precizeaza acest lucru.

          Cei care v-ati trimis pachete cu lucruri de acasa ati
          platit intr-adevar vama pentru hainele si cartile deja
          uzate?
          Daca da, cam cit ar insemna?

          Cu multumiri,
          Costi

          Win a $20,000 Career Makeover at Yahoo! HotJobs
          http://hotjobs.sweepstakes.yahoo.com/careermakeover
        • mihai radulescu
          Message 4 of 6 , May 6, 2004
            Am mai scris in urma cu vreo 2 sapt;sunt la Otopeni mai multe firme;poti trimite orice,nimeni nu le verifica;le poti sigila de-acasa;anti-tero doar le scaneaza,rx;sa ai euro la tine;eu am platit unora 600.000 lei pt. ciubucuri plus cargo 360 euo; fara vama,fara vreo hartie de la politie, pt. 10 cutii,cam 177 kg; cam este obligatoriu un comisionar vamal; este o viermuila de nedescris la vama;Trinity com,parca;pe individ il chema Cristi,cu nr de Zapp;sa cereti la aterizare formularul B 04,OBBLIGATORIU;ALTFEL VETI AVEA MARI COMPLICATII SA LE RIDICATI, aici! Succes!

            Gigi Popa <ticamasala@...> wrote:Ii rog pe cei care si-au trimis al doilea rind de

            AUTORESPONDER: efr@...