aminare plecare - valabilitate viza

  • CMan MCM
    Message 1 of 78 , Mar 1 2:00 AM
      salut la toata lumea,
      nu mai am rabdare sa astept viza(va veni peste 2-3
      sapramini probabil) si vreau sa va intreb ceva.
      1. pe linga valabilitatea medicalelor de 1 an, de
      valabilitatea pasaportului care e cit e, viza asta de
      rezidenta permanenta are si ea vreo limitare de timp?
      2. este cineva pe lista care a intirziat cu landing-ul
      peste expirarea documentelor de mai sus?? cum se
      procedeaza in cazurile astea?

      intreb toate astea deoarece a intervenit ceva si se
      poate sa nu pot face landingul nici macar peste un an.
      e cert ca o sa pierd medicalele, dar imi ramine macar
      activ, sau nu stiu cum sa-i spun, dosarul deschis la
      ambasada?

      voi intreba si la forumurile autorizate, dar inainte
      vreau sa va rog pe voi sa spuneti ce parere aveti.

      multumesc.
      catalin

      Get better spam protection with Yahoo! Mail.
      http://antispam.yahoo.com/tools
    • Ovidiu
      Message 78 of 78 , Mar 5 10:45 AM
        > Asa am perceput eu evenimentele, din informatiile care au fost
        > facute publice la vremea aia.
        > Si nu vad nici o asemanare cu situatia prezenta.

        Drept care eu m-am gindit sa zic urmatoarele: Niculae, daca nu iti
        ceri scuze public pentru calomnia si acuzatia ca m-as fi gindit la
        lucruri nepotrivite (oricare ar fi ele), te dau in git la motorola ca
        citesti lista in timpul programului. Ba mai si raspunzi.
        Ovidiu
        PS: glumesc, desigur.