Info despre fiancee visa - UK

  • So Pink
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2003
      Dragii mei,

      Nu credeam vreodata ca o sa scriu pe aceasta lista ca
      o persoana care doreste sa plece din Romania. Dar
      viata are multe surprize, nu-i asa?

      Pe scurt, care este situatia: Eu si logodnicul meu am
      hotarat sa ne casatorim. Problemuta este urmatoarea:
      el este cetatean britanic, eu sunt in Romania.

      Am fost la British Embassy si am luat acele doua
      formulare, IM2A si IM2B. Mai intai trebuie sa imi scor
      pasaport, si asta va dura 21 de zile, din pacate. Mai
      trebuie sa imi preschimb buletinul de identitate, caci
      este in format vechi si nu se mai accepta in aceste
      cazuri.

      Dupa aceea, el va trebui sa imi trimita actele
      legalizate pe care va trebui sa le prezint la
      Ambasada, aici.

      As vrea niste sfaturi de la voi, orice m-ar putea
      ajuta. Pana acum nu am aplicat pentrui nici o viza, nu
      am fost niciodata in strainatate... si recunosc ca ma
      simt pierduta intre formulare, taxe, acte, bani,
      functionari corupti...

      Voi aplica pentru viza tip fiancee, si... e si aici o
      mica problema. Se spune acolo ca trebuie sa dovedesc
      corespondenta cu sponsorul. Cum sa dovedesc acest
      lucru, pentru ca ne-am intalnit pe Internet, am
      discutat pe IRC si Yahoo, avem ceva mail-uri trimise
      (de putina vreme, din pacate)...

      Ma simt extrem de pierduta... el este increzator ca o
      sa petrecem Sarbatorile impreuna in UK... si de atunci
      incolo, toata viata...

      Ajutor!
      Ancuta

      P.S. Va rog tare mult sa imi dati macar cateva
      detalii, hint-uri, cum e bine sa completez fromularele
      alea, cat trebuie sa astept ca sa ma cheme la interviu...

      =====
      Ancuta

      "Be yourself, no matter what they say"

      Want to chat instantly with your online friends? Get the FREE Yahoo!
      Messenger http://mail.messenger.yahoo.co.uk