Re: Cite fotografii in dosar?

  • bogdandoru
    Message 1 of 6 , Sep 30, 2003
      Salut
      Din cate mi-aduc aminte, in instructiunile de completare a
      formularelor de pe site-ul de emigrare (am aplicat pentru partea
      federala - http://www.cic.gc.ca/english/applications/skilled.html),
      scria ca trebuie 6 fotografii pentru fiecare membru de familie. Pe
      spatele fotografiei trebuie scrise numele, inaltimea si culoarea
      ochilor (ca sa fii sigur intra pe site si verifica!). Toate astea se
      baga intr-un plic pe care se scrie numele aplicantului principal si
      data nasterii acestuia. Pe urma se lipeste plicul si se baga in
      plicul mare cu documente.
      Problema e ca in instructiunile de la Ambasada din Romaniei scrie ca
      trebuie doar 4 fototgrafii care nu trebuiesc indoite, capsate etc. Eu
      am trimis actele conform instructiunilor de la CIC, adica 6 bucati
      (mai bine in plus decat lipsa) bagate in plic.
      Cel mai sigur e sa verifici la adresa de mai sus si selctezi ghidul
      de aplicare care ti se potriveste (federal skilled worker, provincial
      nominees sau Quebec skilled workers)
      S-auzim de bine!
    • aaa2002ro
      Message 2 of 6 , Oct 1, 2003
        Buna Radu,
        mie nu prea mi-e clar ce dosar depui acum...

        Daca este vorba de DCS - atunci pozele trebuie lipite doar pe
        formularul aplicantului principal. (daca tu esti aplicantul
        principal, o sa lipesti pe formularul tau, poza ta si a sotiei).

        Eu le-am lipit cu o banda adeziva, astfel incat sa fie lipta si poza
        si foaia. Am scris pe spatele pozelor numele si data nasterii.

        Sa-ti fie de folos
        Amalia

        --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "radu_cocos"
      • Mihai M.
        Message 3 of 6 , Oct 1, 2003
[...]
          Radu, citestie atent DCS, vei vedea ca la sectiunea poze zice sa le prinzi cu o agrafa.
          Nu e obligatoriu sa scrii pe spate numele, desi e indicat... :) Dupa poza asta o sa te recunoasca la interviu pe hol.
          Nu stiu daca e corect,dar eu cred ca pe dcs-ul tau vine poza ta si pe dcs-ul sotiei poza sotiei.
          Pate altii au alte raspunsuri.
          Bafta,
          Mihai

        • florinpetria2002
          Message 4 of 6 , Oct 1, 2003
            In partea cu instructiuni (cea detasabila din DCS) scrie ca aplicantul
            principal trebuie sa ataseze fotografia proprie si pe cele ale celor
            care il insotesc, iar aplicantul secundar (daca exista), doar
            fotografia proprie.

            Florin

            --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "Mihai M." <mihaimanol@y...>
            wrote:
            > Nu stiu daca e corect,dar eu cred ca pe dcs-ul tau vine poza ta si
            pe dcs-ul sotiei poza sotiei.
            > Pate altii au alte raspunsuri.
          • solomonmi
            Message 5 of 6 , Oct 1, 2003
              pe dcs-ul aplicantului principal se prind cu agrafe pozele pt
              aplicantul principal , sot (sotie) daca este cazul , copil(copii) ;
              pe dcs -ul sotului (sotiei) doar poza "personala" ;
              bafta la toti