Re: [EfR] (unknown)

  • elenen2000
    Message 1 of 305 , Aug 31 1:00 PM
      Nu trebuie sa-ti fie rusine...Din contra ;))
      Poate ca cei cu masterate...doctorate...se simt mai impliniti
      spiritual...Poate ca pentru unii aceasta implinire spirituala e mai
      importanta ca gasirea imediata a unui job bun...Sunt banii chiar
      atat de importanti!? Sunt convinsa ca multi, foarte multi din cei ce
      au venit aici in Ca, nu s-au gandit numai la bani.
      Fiecare este liber sa decida, in fond e viata lui... Iar noi
      ceilalti nu ar trebui sa comentam prea mult aceste decizii.

      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "Georgeta Precup"
      <gprecup@r...> wrote:

> [...]
      proletariiiii!!!!!!!!!!

      > Nu cred ca trebuie sa-ti fie rusine, asa invata taranul cum se
      maninca
      > sofranul:-)
      > desigur ca nu ma refer la tine cu "taranul si sofranul", prefer um
      om trecut
      > prin
      > studii, decit unui pierde vara, cu pretentii, stii bine, cred, ca
      vei da
      > imprumutul
      > de la banca inapoi, nu e nimic gratuit, mult succes la studii!
      Rabdare si
      > tutun!
      > Am prieteni in Montreal care au tinut neaparat sa faca masterate
      (?),
      > doctorate,
      > au ajuns bine, cam la 5 ani diferenta de noi, dar nu te pui cu
      pasiunea
      > omului,
      > acum lucreaza fix in ce au vrut, noi la fel, dar pe alta cale, caci
      > incurcate sint caile
      > Domnului, iar ce mi se potriveste mie nu ti se potriveste tie.
      Fiecare cu
      > ambitia lui.
      >
      > Iar cind norii negrii... uite ca am uitat citatul si melodia...
      Sfirsitul
      > nu-i aici,
      > Geta
    • Daniel P.
      Message 305 of 305 , Jul 2, 2011
        At 07:27 AM 7/2/2011, Toma Alimos wrote:
        >Eu is de parere ca, canadienii sint o natie mai "inferiora" decit
        >noi, pt ca se scuza mai des ca noi. Iaca unde ne duce logica. Oare
        >chiar asa sa fie ? Eu as prefera ca romanul sa mai aiba o astfel de
        >"inferioritate" decit marlania si grosolania pe care o vezi cam
        >peste tot in Romania, si cu precadere in Bucuresti (aia e mai
        >dastepti pt ca nu-s din provincie).

        Logica fortata care n-are legatura cu ce ziceam eu.