Re: Scurtaturi (din Capital)

  • carmen78y
    Message 1 of 3 , Jul 1, 2003
      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "waiter1970ro"
      <iulian@e...> wrote:
> [...]
      > la fel de bine sa fie mutat la Bucuresti. Aceasta este cea mai
      usoara
      > cale de a candida din interior.
      >
      > Pentru a obtine viza de student, candidatii trebuie mai intai sa
      > depuna dosarul la o astfel de scoala. Dupa obtinerea acceptului,
      > institutia elibereaza o scrisoare. Candidatul trebuie sa plateasca
      in
      > avans cursurile si cazarea, dupa care scoala confirma inscrierea
      > persoanei respective la curs. Cu scrisoarea de accept, candidatul
      > merge la ambasada si depune dosarul pentru Student Permit in
      Quebec.
> [...]
      > grea, iar succesul demersurilor ulterioare este garantat.
      >
      > Tot in Quebec exista si un program special pentru studentii
      straini
      > care vor sa candideze dupa un an de studii pentru rezidenta
      > permanenta. Important este sa intre in Canada si pe perioada
      > procesarii actelor sa aiba un statut legal. Pentru orice viza mai
      > mica de un an, actele nu pot fi procesate in Statele Unite. Pentru
      > viza valabila pentru un an de la data depunerii candidaturii
      pentru
      > emigrare, actele se proceseaza in State si interviul se desfasoara

      Prin aceasta metoda, acum vreo 4 ani a venit din Columbia in Canada
      (Toronto) unul din fostii mei colegi, deci se poate. Desi poate e
      evident, fac precizarea ca el a venit sa studieze limba engleza.

      Mult succes!
      Carmen
    • ritter_12000
      Message 2 of 3 , Jul 3, 2003
        <iulian@e...> wrote:
> [...]
        > viza valabila pentru un an de la data depunerii candidaturii pentru
        > emigrare, actele se proceseaza in State si interviul se desfasoara

        asa scurtatura....nu sunt numai banii scrisi in articol, ci cam dublu
        si trebuie platiti toti odata, in avans. mai bine o scurtezi prin
        container, pe mare... :) a fost o gluma, nu recomand nimanui asta.