Re: Sponsorizare frate-Este posibil?

  • ritter_12000
    Message 1 of 5 , Jun 1, 2003
      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, Monica Mirea
      <monica_mirea@y...> wrote:
      > Buna !
      > Poate cineva sa-mi spuna daca este posibil sa-ti iei
      > fratele prin sponsorizare?
      > Monica

      > Yahoo! Calendar - Free online calendar with sync to Outlook(TM).
      > http://calendar.yahoo.com

      numai daca te castoresti cu el.
      :)
    • Adrian Boldan
      Message 2 of 5 , Jun 1, 2003
        La 1 Jun 2003an, ekzakte je 7:18, ritter_12000
        skribis pri [EfR] Re: Sponsorizare frate-Este posibil?:

        > numai daca te castoresti cu el. :)

        Nu stiam ca castorii is sponsoreaza fratii :-)

        Se poate daca e minor si daca parintii sint intr-o situatie complicata.

        --
        Adrian Boldan, Toronto
        Vizitu min: http://members.rogers.com/boldan/
        Message 3 of 5 , Jun 1, 2003
          <monica_mirea@y...> wrote:
          > Buna !
          > Poate cineva sa-mi spuna daca este posibil sa-ti iei
          > fratele prin sponsorizare?

          Destul de recent a fost o discutie pe lista pe tema asta, cauta in
          arhiva. Daca iti este dificil, spune-mi si te ajut, acum este o ora
          cam tarzie (sau e prea dimineata, depinde cum vrei sa consideri:-))
          ca sa ma apuc de search.

          Numai bine!
          Carmen
        • carmen78y
          Message 4 of 5 , Jun 3, 2003
            --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "carmen78y"
            <carmen78y@y...> wrote:
> [...]
            ora
            > cam tarzie (sau e prea dimineata, depinde cum vrei sa consideri:-

            Asa cum m-ai rugat (pe personala, e drept, dar poate sunt si altii
            interesati, de aceea iti raspund pe lista), am cautat in arhiva.
            Mesajele la care m-am referit au ca subject "frate in Canada" si
            incep de la nr. 34893, April 16/2003, discutia se intinde pana pe
            data de 20. Apoi mai este mesajul nr. 36827, subject "enfant a
            charge" din May 28/2003.

            Mult succes!
            Carmen