Re: [EfR] Pasaport valabil 12 luni?

  • Mircea
    Message 1 of 1 , May 1, 2003
      am sa caut hartiile ca nu prea mai stiu unde sunt...daca le gasesc am sa-ti
      scriu.
      nu cred ca e o cerinta obligatorie. cunosc personal pe cineva care astepta
      viza, iar pasaportul expira in 6 luni cred. s-a deplasat persoana la
      ambasada, pe deasupra se si casatorise si luase numele sotului, a intrebat
      daca trebuie sa-si schimbe pasaportul ca expira si trebuie sa schimbe si
      numele. cei de la ambasada l-au oprit ca sa-i puna viza. ce-i drept astepta
      de vreo 9 luni. acum e in canada cu respectivul pasaport.
      mult succes.
      mircea