Solicitari suplimentare de la ambasada

  • Darius Stan
    Message 1 of 2 , Feb 1, 2003
      Salutari tuturor EFR-istilor
      De parca n-ar fi de ajuns ca astept viza din aug.2002
      de cand am facut vizita medicala,( am aplicat in 2000)
      astazi am primit de la ambasada o scrisoare prin care
      mi-au cerut pe langa copii carte de munca, pasaport
      si �job description and proof of business ownership or
      contracts to cover the period�.�.Daca � mai primit
      cineva asemenea scrisori si sunt in situatii
      asemanatoare va rog sa-mi spuneti cam ce ar trebuii
      scris la �job description�..si daca trebuie o hirtie
      stampilata si semnata de conducatorul unitatii unde am
      lucrat, sau o descriere � job-ului pe propria
      raspundere.In cazul in care in perioada solicitata am
      avut si o afacere proprie ,cum si cu ce acte ar trebui
      sa o justific.Daca aveti si alte sfaturi legate de
      acest aspect , sunt bine venite.
      Multumesc mult si astept raspuns , Darius.

      http://mailplus.yahoo.com
    • aurelian manuta
      Message 2 of 2 , Feb 4, 2003
        Darius,
        noi asteptam de pe 2 sept cand am facut
        medicalele.Stiam ca nu mai cer decat pass-urile! Ce
        sa-ti spun, m-ai surprins si pe mine.
        Bafta!

        http://mailplus.yahoo.com