Inceput

  • CIUNGU DORIN
    Message 1 of 15 , Aug 1, 2002
      Buna ziua
      Eu si familia mea intentionam sa emigram in Canada,
      zona franceza. Am absolvit Institutul de Marina
      Constanta, am navigat ca ofiter in marina comerciala
      iar in ultimii 7 ani am avut am avut diverse job-uri
      la uscat, cu carte de munca si fara. Sotia are 12 ani
      experienta ca asistenta medicala (urgente, copii,
      terapie intensiva, ORL), acum 3 ani a absolvit
      Facultatea de Psihosociologie, are 2 ani ca Analist
      resurse umane iar acum lucreaza ca psiholog ( totul pe
      cartea de munca). Avem un copil de 3 ani, limba
      franceza o cunoastem la fel, adica la fel de putin.
      Daca poate cineva sa-mi raspunda la citeva intrebari:
      1.Cine sa fie aplicantul principal, cine ar avea un
      punctaj mai mare, eu s-au sotia?
      2.Plicul pentru Viena este bine sa fie recomandat?
      3.Cum se face cu abrevierile gen SC, SRL SI altele?

      Va multumesc
      Dorin

      Yahoo! Health - Feel better, live better
      http://health.yahoo.com
    • bejan mircea
      Message 2 of 15 , Aug 1, 2002
        CIUNGU DORIN <ciungud@...> écrit :
[...]

        parerea mea:
        1.Cine sa fie aplicantul principal, cine ar avea un
        punctaj mai mare, eu s-au sotia?

        cautati pe site-ul oficial meseriile la care va incadrati si calculatipunctajul pt. fiecare: care are mai mult e aplicantul principal.
        2.Plicul pentru Viena este bine sa fie recomandat?

        face mai bine la psihic. asa stii clar ca a ajuns.
        3.Cum se face cu abrevierile gen SC, SRL SI altele?

        asta-i treba traducatorului pt. ca exista corespondente in fiecare limba.
        succese!

        mircea
        Va multumesc
        Dorin

        apoi veti primi un mesaj la care trebuie sa dati reply!

      • Adrian Boldan
        Message 3 of 15 , Aug 1, 2002
          Ekzakte je 0:33, la 1 Aug 2002-an, CIUNGU DORIN skribis:

          > 3.Cum se face cu abrevierile gen SC, SRL SI altele?

          Pentru cultura mea generala, poate cineva sa-mi spuna ce inseamna
          astea?

          --
          Adrian Boldan, Toronto
          Vizitu min:
          Message 4 of 15 , Aug 1, 2002
            Am citit toate raspunsurile care vi s-au dat pana acum, nu contrazic
            pe nimeni pentru ca fiecare are dreptate in felul lui. Parerea mea e
            ca fiecare isi gaseste propriile cai de a face economie acolo unde il
            frige nevoia mai putin.

            Porniti la un drum greu, dar nu imposibil. CA sa reusiti trebuie sa
            fiti constient ca acest drum implica anumite sacrificii , chiar unele
            destul de mari pentru ca frustrarea e puternica cind copilul iti cere
            ceva ce nu poti sa-i dai, sau daca ii dai .. s-ar putea sa iti
            lipseasca vreo 50-100$ sau mai mult la sf.lunii cind trebuie sa dai
            CEC-ul de chirie. Dar nu ai incotro. Si ai mei au trecut prin asta,
            dar am reusit si acum au tot ce isi doresc, si culmea ca s-a
            intimplat ceva bun in toata chestia asta: Copiii mei stiu sa
            aprecieze foarte bine valoarea banului. Astazi sint capabila la numai
            9 si 10 ani sa le dau un buget din care sa isi cumpere singuri
            cadouri de ziua lor de exemplu si ma surprinde cit de mult cauta pana
            ii cheltuiesc intr-un mod foarte judicios.

            Incercati sa vizualizati scopul si va va fi mai usor, dar sa fiti
            constienti ca o perioada va fi foarte greu. Daca sinteti hotariti sa
            reusiti, si nu va darima greutatile o sa reusiti. Modalitatile de
            economie o sa le constatati si singuri. Se pot lua lucruri la mana a
            doua sa primi de la prieteni in casa in prima faza - chiar daca sint
            URITE si mai vechi iti faci treaba cu ele pana ai bani de altele, se
            poate lua o chirie cit mai mica, si se poate lua imediat un job de
            supravietuire [ prferabil schimbul 2 sau 3] ca sa poti ziua sa cauti
            un Job adevarat sau sa faci coop-uri cursuri de limba etc...

            In cit timp poti sa-i dai inapoi depinde cit de mult te bagi in ei,
            si cit de repede incepi sa lucrezi, si cit esti dispus sa strangi din
            dinti.

            Mult noroc, multa bafta!

            Simona

            --- In EscapeFromRomania@y..., bejan mircea <bejanmircea@y...> wrote:

> [...]
            > Va multumesc
            > Dorin

            > apoi veti primi un mesaj la care trebuie sa dati reply!
            http://docs.yahoo.com/info/terms/

          • Ovidiu Motz
            Message 5 of 15 , Aug 1, 2002
              On Thu, 1 Aug 2002, Adrian Boldan wrote:

              > Ekzakte je 0:33, la 1 Aug 2002-an, CIUNGU DORIN skribis:

              > Pentru cultura mea generala, poate cineva sa-mi spuna ce inseamna
              > astea?

              SC = Societate Comerciala
              SRL = Societate cu Raspundere Limitata (Ltd.)

              Ovidiu

              --
              | Ovidiu Motz | email: ovidiu@... |
              | UNIX Network Administrator | http://www.sava-systeme.com |
              Message 6 of 15 , Aug 1, 2002
                ...1.Cine sa fie aplicantul principal, cine ar avea un punctaj mai mare, eu
                sau sotia?
                2.Plicul pentru Viena este bine sa fie recomandat?
                3.Cum se face cu abrevierile gen SC, SRL SI altele?...

                1. Nu stiu. Cel care stie mai bine franceza, zic eu.
                2. Bineinteles. Eu nu l-am trimis asa. Am avut incredere in Posta
                Romana (cu toate ca nu aveam motive, din contra) si l-am trimis simplu.
                Poate ca de aceea am primit DCS-ul abia dupa patru luni si ceva (deja ma
                gandeam ca am fost refuzat).
                3. SC = SC
                SRL = SARL
                SI altele = ET autres

                Cornel Lupu
                Brasov
              • Cornel Lupu
                Message 7 of 15 , Aug 1, 2002
                  ...Cum se face cu abrevierile gen SC, SRL SI altele?
                  Pentru cultura mea generala, poate cineva sa-mi spuna ce inseamna astea?...

                  SC = societate comerciala (Société commerciale - Franta; nu stiu
                  Anglia)
                  SRL = societate cu raspundere limitata (SARL - Franta; Ltd. -
                  Anglia)
                  SA = societate pe actiuni (SA - Franta; Inc. - Anglia). In Franta
                  este un pic altfel decat la noi, dar nu vreau sa detaliez.
                  Altele nu mai stiu.

                  Cornel Lupu
                  Brasov
                • Dan Nedelcu
                  Message 8 of 15 , Aug 1, 2002
                    > 2.Plicul pentru Viena este bine sa fie recomandat?
                    >
                    > face mai bine la psihic. asa stii clar ca a ajuns.

                    Plicul nu trebuie sa fie recomandat, trebuie sa fie 'cu confirmare de
                    primire' !

                    Numai bine,
                    --
                    Dan Nedelcu
                  • ntrana
                    Message 9 of 15 , Aug 1, 2002
                      --- In EscapeFromRomania@y..., "Adrian Boldan" <boldan@r...> wrote:
                      > Ekzakte je 0:33, la 1 Aug 2002-an, CIUNGU DORIN skribis:

                      > Pentru cultura mea generala, poate cineva sa-mi spuna ce inseamna
> [...]

                      Tudor Nicolae Trana
                    • Andreea Constantin
                      Message 10 of 15 , Aug 1, 2002
                        eu absolut toata corespondenta, cu viena si cu ambasada din bubcuresti, am trimis-o prin posta normala(fara nici un fel de confirmari) si.....sunt in canada
                        Dan Nedelcu wrote:> 2.Plicul pentru Viena este bine sa fie recomandat?

> [...]

                        --
                        Dan Nedelcu

                        apoi veti primi un mesaj la care trebuie sa dati reply!
                      • carmen78y
                        Message 11 of 15 , Aug 1, 2002
                          Va rog sa-mi spuneti care este cantitatea maxima de vin care poate
                          fi introdusa in Canada de o persoana (turist).

                          Multumesc!
                          Carmen
                        • Adrian Boldan
                          Message 12 of 15 , Aug 2, 2002
                            Ekzakte je 3:08, la 2 Aug 2002-an, carmen78y skribis:

                            > Va rog sa-mi spuneti care este cantitatea maxima de vin care poate fi
                            > introdusa in Canada de o persoana (turist).

                            Nu stiu de vin, banuiesc ca in jurul a 1 litru, dar bauturi tari stiu
                            sigur ca 1 litru e permis, si 1.75L e acceptat. Turist inseamna
                            persoana majora, minorii n-au voie sa introduca bauturi si tigari.

                            Timpitii astia de canadieni si de americani prescurteaza litru L(cu
                            majuscul) de teama sa nu-l confunde cu cifra unu.

                            --
                          • f_lucian2000
                            Message 13 of 15 , Aug 2, 2002
                              Salutare Dorin !

                              1. Si eu am terminat IMC-ul... sotia tehnician dentar, eu am fost
                              aplicantul principal si-a fost OK (sintem in Montreal deja). Am
                              povestit la vremea respectiva cum s-a desfasurat interviul (eu
                              incercasem sa aplic din pozitita de programator, insa diploma
                              obtinuta la IMC a fost singura care a avut valoare).
                              Parerea mea este ca aplicantul principal sa fie cel care vorbeste
                              franceza mai bine (cine-si asuma responsabilitatea s-o invete mai
                              bine...), pt ca se pare ca aveti puncte sensibil egale la capitolul
                              experienta, educatie, virsta.

                              2. Plicul pe care-l trimiti la Viena sa fie "Cu confirmare de
                              primire", ceri de la Posta relatii si te vei descurca... in cazul in
                              care nu ai mai trimis asa ceva.

                              3. Le poti lasa asa cum sint, denumirea in Romaneste o lasi pur si
                              simplu asa cum este. Daca te va intreba cineva despre abrevierile
                              respective (dar eu cred ca n-o va face nimeni), ii vei explica
                              atunci ce-nseamna.

                            • f_lucian2000
                              Message 14 of 15 , Aug 2, 2002
                                Eu imi aduc aminte ca poate sa fie max 1.5 Litri vin sau 1.00 L
                                alcool.

                              • kovacs_aida2002
                                Message 15 of 15 , Aug 20, 2002
                                  Parerea mea este sa completati formularele preliminare cum vreti voi
                                  iar cei de la ambasada va vor trimite DCS-ul doar pe numele uniua
                                  dintre voi.
                                  Noi asa am facut.
                                  Nu stiu daca sti sau nu, dar mai poti afla informatii si de pe
                                  www.quebec.ro
                                  Bafta!