REMINDER Intilnire EFR - 15 iunie - Bucuresti

  • Dorin Stanciu
    Message 1 of 4 , Jun 1, 2002
      Dragilor,
      Ma gindesc ca poate unii dintre noi isi verifica mailul mai rar
      sau poate citesc mesajele EFR pe internet...
      sau pur si simplu se hotarasc mai greu...
      Asa ca mi-am zis ca n-ar strica un "reminder".
      Prin urmare, iata-l:
      In 15 iunie
      In Bucuresti
      la restaurantul "Cuptorul cu lemne" (pe Pache Protopopescu,
      aproape de PRO TV)
      incepind cu ora 14:00 si pina cind puteti ajunge fiecare
      se intilnesc EFR-istii care n-au scapat inca

      Daca ne vor permite conditiile tehnice, poate se lasa si cu un
      duplex Bucuresti - Toronto, fiindca in aceeasi zi se intilnesc
      EFR-istii care-au scapat deja si se afla in GTA...

      Veniti fratilor
      Cit mai multi!

      Nucleele zonale!!!! Intrati in actiune!!! Mobilizati oamenii!!!!
      Hai s-o punem d'un mare eveniment!!! Ca meritam!!!

      (Apropos de asta cu nucleele zonale! Mi se pare o idee foarte
      buna... Voi ce parere aveti? Ia cineva initiative locale? Ia sa
      vedem!)

      :-)

      V-astept cu drag!
      Dorin
    • Nicole Preston
      Message 2 of 4 , Jun 1, 2002
        Dorin draga,
        Imi place entuziasmul tau tineresc Haideti, nu va lasati trasi de maneca bucurestenilor. N-o sa va para rau sa ne vedeti pe noi cei de aici, daca cineva aduce un webcam. Noi facem vreo 10 ore de aici, din CT, de dragul de a-i intilni pe cei pe care ii cunoastem si admiram. Sergiu spune ca vrea sa mergem direct la Toronto, dar eu sper sa-l conving sa ne oprim intai in Montreal.. Sa vedem cum va fi si vremea (a inceput hurricane season - Dorin: au bantuit chiar ieri pe aici).
        Numai bine la toti,
        Nicole
        Dorin Stanciu <dorins@...> wrote: Dragilor,
[...]

        apoi veti primi un mesaj la care trebuie sa dati reply!
      • Serban SANDOR
        Message 3 of 4 , Jun 2, 2002
          Eu iau in China.... mai e cineva pe aici?

          Serban, China
          #ICQ 43206302
          (Apropos de asta cu nucleele zonale! Mi se pare o idee foarte
          buna... Voi ce parere aveti? Ia cineva initiative locale? Ia sa
          vedem!)

        • power_682002
          Message 4 of 4 , Jun 4, 2002
            Draga Dorin,

            Vom incerca sa ajungem dar unii dintre noi mai tarziu pentru ca mai
            lucram inca. Asta inseamna dupa 19:00.
            Ai idee cat participanti vor fi?

            Andrei