Re:nicu: intalnire grup

  • Miron Barhad
    Message 1 of 2 , Mar 1 12:07 AM
      In primul rand sa urez tuturor doamnelor si domnisoarelor de pe lista un 1
      martie fericit si plin de soare asa cum a si fost azi in Toronto :)

      > ce ziceti de 25 Mai sau 1 Iunie?

      Draga Nicu, eu cred ca ambele date sunt ok, dar e cam devreme sa hotaram,
      cine stie ce se mai poate intampla pana atunci! Mie imi este indiferent
      AZI la care data ne intalnim dar cu rezerva ca pana atunci pot apare
      nenumarate schimbari!

      > pentru loc, inca astept propuneri.

      Cred ca Ottawa e cel mai 'fair' ca sa poata veni si cei din Montreal!

      > cei din Toronto, ce zic de o intalnire weekendul viitor?
      > sambata, 9 martie, dupa ora 6pm, sa poata veni si domnul Boldan?
      > ce loc propuneti?

      eu nu pot veni sambata viitoare ca merg la Balul Martisorului organizat de
      Marcel Ban :)
      dar pe 10 sau 16 sau 17 este ok!

      Nicu, ne vedem sambata seara la Taclaua? :)) mai punem tara la cale! care
      dintre tari, that's the question ??? fiecare dintre noi ar putea alege una
      din cele 3 pe unde a colindat :)))

      > toate cele bune va doresc.
      > nicu

      weekend placut, Miron

    • mariana281057
      Message 2 of 2 , Mar 1 8:09 AM

> [...]
        cale! care
        > dintre tari, that's the question ??? fiecare dintre noi ar putea

        Cred ca o sa venim si noi miine la Tacla, daca reusesc sa gasesc
        adresa exacta a locului, ca am ratacit-o!

        Cit despre intilnirea EfR, nu vreti mai bine sa o lasam pentru 16 sau
        17? ca eu poimiine plec din nou in delegatie pina joi seara si e un
        pic cam prea strins programul - iar daca tot ne intilnim miine, n-ar
        fi mai bine sa facem intilnirea eFR peste doua saptamini?. Poate ca
        putem sa vorbim din nou cu Gelu sa mergem tot acolo, la PArty room,
        ar fi cel mai bine. Daca nu, trbeuie sa gasim un alt loc cit de cit
        spatios.

        Cu drag,
        MAriana