promovare

  • Andrei
    Message 1 of 2 , Aug 26, 2000
      Hello viitori vecini de tzara :) si nu numai !
      A zis Nicu sa atacam lista asa ca iata-ma ...
      Doresc sa stiu , are si o pagina web lista , cum am mai vazut pe la
      altele ? (prezentare,mesaje interesante,linkuri)
      Catalogul listelor de discutii romanesti este singurul care promoveaza
      listele, nu imi dau seama cum mai pot ajunge pe lista noi membri , in
      afara invitatiilor de la prieteni .
      Andrei.

    • Escape From Romania
      Message 2 of 2 , Aug 27, 2000
        Salutare,

        Este excelent subiectul legat de promovare.

        In primul rand, mi-ar prinde foarte bine sa stiu si eu cum de ati aflat
        de existenta listei
        gotocanada@...

        Pentru a nu plictisi foarte mult lista, va rog sa-mi scrieti pe adresa
        privata
        EscapeFromRomania@...
        sau
        GoToCanada@...

        Daca aveti vreo idee de promovare a listei va rog sa o spuneti. Mi-ar
        prinde tare bine putin ajutor.

        Ca topic pentru noua lista, dupa cum ii spune si titlul, doresc sa fie
        o sursa de informare pentru cei ce doresc sa iasa in afara hotarelor
        romaniei.
        La acete iesiri ma refer la emigrare, munca sau pur si simplu calatorit.

        Sper sa pot coopta in aceasta lista si alte persoane ca doamna Precup,
        care se afla prin "departari", si ne pot ajuta cu diverse informatii.

        Legat de pagina web, lucrez la ea de ceva vreme, si sper sa o pot prezenta
        in cateva zile.
        Problema este ca am conceput-o ca o prezentare la lista "Go To Canada"
        iar acum trebuie sa o modific pentru noua lista.

        Eventual, daca este cineva de pe lista dispus sa ma ajute, i-as fi tare
        recunoscator.
        Ce ma tin in loc momentan sunt niste formulare ce nu le pot a de capat.

        Si ca sa revin la o discutie de pe lista de acum ceva vreme, recomandati
        vreun host gratuit de pagini web?

        Toate cele bune.

        Nicu

        Escape FromRomania
        escapefromromania@...

        FREE voicemail, email, and fax...all in one place.
        Sign Up Now! http://www.onebox.com