documentar

  • corinavascul
    Message 1 of 7 , May 1, 2008
      are cineva vreun documentar despre poluare, incalzire globala etc care
      sa nu fie mai mult de 500-600 MB ca sa l dam pt scoli?
      va rog luati legatura cu Corina id: corinavascul sau tel 0745 915 760,
      0727 515 738. avem nevoie de el pana sambata.
      multumesc
      o zi faina
    • Razvan LAZAREL
      Message 2 of 7 , May 1, 2008
        Eu am "An inconvenient truth", dar are aprox. 733 MiB.

        <corinavascul@...> wrote:

> [...]
        > va rog luati legatura cu Corina id: corinavascul sau tel 0745 915 760,
        > 0727 515 738. avem nevoie de el pana sambata.

      • dan calin tanasie
        Message 3 of 7 , May 1, 2008
          An Inconvenient Truth are vreo problema?

          Dr. Tase

        • corina corina
          Message 4 of 7 , May 2, 2008
             nu stiu despre ce e documentarul dar ne trebuie ceva mai mic sa incapa pe un cd. si mai trebuie sa aiba si subtitrare pt ca grupul tinta e gimnaziul.
            va multumesc mult pt interes
            pastram legatura
            o zi cu mult soare
            corina

          • Judit Foldenyi
            Message 5 of 7 , May 2, 2008
              exista un site pe care zic ca merita sa fie promovat in scoli.

              http://freedocumentaries.org

              inclusiv pe teme ecologice + si altele
              judit

              Message 6 of 7 , May 2, 2008
                699 MB cu tot cu subtitrare. Este filmul lui Al Gore despre incalzirea globala, care a fost premiat cu Oscar pentru documentar, "a must see for every body" , in special daca are pretentia ca il preocupa domeniul!

                Dr. Tase

              • Judit Foldenyi
                Message 7 of 7 , May 3, 2008
                  Eu ziceam de site pentru a fi mai ales promovat  -> pe site de exemplu deoarece contine mai multe filme documentare FREE.

                  Nu am trimis adresa linkului sa fie luat un film de acolo care sa fie inclus pe cd ci pur si simplu am impartasit cu voi  o resursa , zic eu valoroasa, pentru cei interesati.

                  deci din nou :

                  http://freedocumentaries.org/

                  care contine 8 documentare legate in mod exclusiv despre mediu + 4 documentare despre protectia animalelor -> nsa si numeroase documentare despre globalizare in care se face si referire le efectele sale asupra societatilor si a mediului.

                  Va srcriu pentru ca imi doresc ca cei din gimnaziu si nu numai sa vada in numar cat mai mare cat mai multe documentare de genul asta.

                  judit