Re: [ECO_pentru_Timisoara] Re: Cateva idei

  • prodan paul
    Message 1 of 9 , Dec 1, 2007
      Excelenta idee cu aceste statii de monitorizare a mediului.
      Imi ofer si eu serviciile pentru proiectarea si realizarea electronicii de achizitie de date. Lucrez de vreo 5 ani cu microcontrolere Microchip PIC, timp in care am facut proiectarea, realizarea placii electronice si softul, destul de complex uneori.
      Deci putem face aceste sisteme low-cost numai cu pretul componentelor.
      Putem face o lista de mailuri separata pentru detaliile acestui proiect?

      Message 2 of 9 , Dec 1, 2007
        Ideile tale sunt bune.
        Statii de care zici tu exista, dar dupa parerea mea sunt
        insuficiente,deci sistemul ar trebui extins si DA ar trebui sa fie
        interesati multi dintre noi de subiect in ideea unui master sau
        doctorat.Alta problema e informarea:cine sunt anuntati de
        rezultatele statiilor 'meteo' si ce fac ei?...ar trbui sa stie si
        oamenii(civilii), dar sa le dam si solutii.
        Problema prafului e, fara sa exageram prea mult, colosala.De vina nu
        sunt doar traficul si spatiile verzi prea putine,dar si faptul ca
        pamantul din spatiile verzi existente e la un nivel mai mare decat
        bordurile(asta numai pe la noi :)) si cu fiecare adiere de vant sau
        ploaie se revarsa in strada, iar cei care au grija de orasul asta il
        aseaza la loc pt ca la urmatoarea ploaie sa aiba ce sa ajunga in
        strada.Personal 'morcovii' de care zici tu mi se pa odiosi,iar o
        investitie de desfiintare a bordurilor e...huge :D. Eu zic sa lasam
        bodurile unde sunt si sa ii convingem sa nu adauge pamant in exces
        cand planteaza copaci si sa stranga pamantul in exces.
        Ar trebui sa convingem, sa sustinem crearea pistelor de
        biciclisti.Asta pana mai e spatiu pe strazi,pana nu sunt
        transformate toate bulevardele in trotuare minuscule si parcari(de
        exemplu cum se intampla pe Calea Aradului de la cimitir spre Piata
        Verde sau pe Calea Torontalului-unde nici trotuar nu au lasat, pana
        acum cateva luni cand au adaugat o parte pt pietoni care nu poate fi
        numita trotuar).
        Spor la tot ce faceti.
      • Elisabeta Loredana Orhei
        Message 3 of 9 , Dec 2, 2007
          Buna tuturor,

          In primul rand vreau sa va felicit pentru ideile pe care le-ati adus in discutie. Daca sunteti hotarati sa ducem la capat aceasta initiativa cred ca sursele de finantare s-ar putea gasi. Trebuie doar cautate. Componenta de mediu in cadrul Fondurilor structurale este functionala.

          In momentul in care reusim sa punem pe hartie proiectul, cu toate dalele tehnice, o propunere de buget si o justificare sustenabila pentru a intreprinde aceasta initiativa putem sa ii dam drumul.

          Pentru cei care nu stiu cine sunt, ma numesc Loredana Orhei si sunt initiatoarea ECO CLUB in TImisoara alaturi de colegii mei care au participat in cadrul E.C.O. 2 can be fun !!!.Va invit sa materializam discutiile intr-o propunere de proiect.

          Putem incepe prin a trimite pe grup un e-mail cu cei care ar dori sa participe la o astfel de initiativa, sa ne organizam putin si sa incercam sa il materializam. Ce ziceti? Sunt idei excelente care ar fi pacat sa le pierdem. Daca este sa materializam motivul pentru care ECO CLUB TM exista, adica sa transformam Timisoara intr-un oras ecologic prin dedicare, implicare si stil de viata, cred ca si aceasta initiativa este o oportunitate.

          Oricine poate ajuta cu cat de putin. Haideti sa ii dam bataie.

          O saptamana plina de realizari.
          Loredana

          --
          Loredana Elisabeta Orhei