Fw: Videoclip american - Rosia Montana

  • firstfond
    Message 1 of 1 , Jan 6, 2012

      Sent: Saturday, January 7, 2012 3:31 AM
      Subject: Fw: Videoclip american - Rosia Montana

      Nu stiu daca urmarind si transmitand mai departe acest material, rezolvam ceva...
      Ar trebui sa mai si ajunga sub ochii celor ce hotarasc soarta acestui colt de Romanie. Dar, probabil ei stiu demult aceste lucruri...
      Ei si? Banii nici n-au miros, nici nu-i distrug...pe ei, ci pe altii.

      Nu cred că există  cineva care să rămână indiferent la acest material.
      De aceea, urmăriți-l și dați mai departe!
      Cu siguranţă, mâine va fi prea târziu!

       http://www.yourepeat.com/watch/?v=anmmpAhD3Ig