Radyocu MUZO'ya Saka :)

  • Cemal Haki
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2008

      Merhabalar

      Radyo Tatlises'te geceleri cikan bir radyocu var. İsmi Muzaffer Gusar.

      Herkes ona "Muzo" der.

      Kendisine mail atan bazi insanlarin safca yazilan maillerini gorunce yayinda bundan bahsederek deli olan bir adam.

      2005 senesinde bir anket hakkinda bahsetti ve dinleyicilerinden bu ankete katilmasini istedi.

      Adres olarak da www.ortyd.org.tr verdi lakin daha iyi anlasilsin diye adresi Ordu-Rize-Trabzon-Yozgat-Diyarbakır diye kodladi.

      EEE. ne var diyosaniz bunda:Asil iş burda basliyor zaten.Ben de onu sinir etmek icin ona asagidaki maili attim:
      Merhaba Muzo abi;

      Biraz once bir adres vermistiniz ama adres cok uzun ve verdiginiz link yanlis.Belki de benim bilgisayarimda acilmiyor.Size oy vermek istiyorum ama bi turlu veremedim.

      Siz de kontrol eder misiniz linki?

      www.ordurizetrabzonyozgatdiyarbakir.org.tere

      Acaba org, com olmasin? Ama o da girmiyor:(

      Nolur yayinda dogrusunu soyler misin veya bana cevap yazar misin?

      İste onun cevabi:

      www.cemalhaki.com/muzo1.mp3

      ERTESI GUN DE BASKA BIRSEY DUSUNDUM VE SU SEKILDE MAIL ATTIM :

      Merhaba Muzo abi;

      Yayinda kendine oy vermen icin diyosun ama ben Bursa'lıyım.Ama sen yayinda diyosun ki:
      Ordu-Rize-Trabzon-Yozgat-Diyarbakirlilar oy verebilir.Biz neden veremiyoruz?

      ha ha haaa!

      Cevap: www.cemalhaki.com/muzo2.mp3

      Yorumlarınız bekliyorum...