Re: Réf.: Re: [DESG] Vrienden de sprekt Nede rlands

  • Simon Tucker
    Message 1 of 2 , Aug 16, 2011
      Hallo Marcos,

      Ik hebe niet veel geschrijven in de laast tijd . Ik hebe haard gewerkt. Ik hebe veel golfkoers mit mijn studenten in Engelans gemakkt

      Waneer Raefal Nadel spelt tennis ob de televisie,ik krije de televisie. Ik ben geluuklig dat hij habt gewoonen in Paris tegen Roger Fededer.

      Ik hope een Antwoord te krijken

      Veel groeten uit Engeland

      Simon

    • emel kilic
      Message 2 of 2 , Aug 17, 2011
        Hallo iederen,

        Ik sprek ook Nederlands, niet perfect maar  dat kan perfect zijn.
        Ik woon in Belgie met mijn  Belg vriend, dus leer ik elke dag niuwe worden...
        Ik ben kleuter lerares, nu studeer ik  pschologie...
        Ik  ben blij als ik meer Nederlands praten of schrijven.
        Met vriendelijke  groeten
        Emel