Vrienden de sprekt Nederlands

  • Simon Tucker
    Message 1 of 10 , Jun 12, 2011
      Goeden Dag

      Ik ben Engelse een 44 Jaar alt. Ik will graat veel mensen
      kennen de het nederlands spreken. Ik hebbe in Bornem in Belgie gewerkt.

      Mijn erster naam is Simon en ben ik niet vertaud een hebbe ik geen kinder

      Ik spele Golf, Tennis en Kricket

      Groetjes

      Simon

    • Marcos Nunez
      Message 2 of 10 , Jun 12, 2011
        Hallo,

        Mijn naam is Marcos.
        Ik kom uit Spanje en ik heb ook in Antwerpen (Belgie) gewoond.

        Ik wil ook mensen kennen om Nederlands te praten.

        Ik zoek mensen om met skype of messenger nederlandse taal te wisselen.

        Mijn skipe adress is: nunezzueco

        Mijn mesenger is ook: nunezzueco@...

        Groetjes

        Marcos.

        ________________________________

        Message 3 of 10 , Jun 14, 2011
          HI Marcos,

          Je scrijft erg goed Nederlands. Gefeliciteerd.

          Groetjes,

          Manuel

          Message 4 of 10 , Jun 19, 2011
            Hi Manuel,

            Danke veel voor de laast berichtje.
            Ik ben deze weekend mit mijn familie in vakantie. Het is vandag de verjaardag van mijn ouder zus. Zij het 50 jaaren. Wij blijven in een groote huis met acht slaapkamer{groote genoeg voor 20 persoon)

            Het is vandag mooi weer.De zonne ist uit en het is 16 zelcius.

            Ik hope een e-mail te krijgen.

            Alles goede

            Simon

          • Simon Tucker
            Message 5 of 10 , Jun 19, 2011
> [...]

              On Wed, 15 Jun 2011 03:24 BST manuel tirador wrote:

              >HI Marcos,

              >Je scrijft erg goed Nederlands. Gefeliciteerd.

            • Simon Tucker
              Message 6 of 10 , Jun 19, 2011

              • lizramadhan@gmail.com
                Message 7 of 10 , Jun 19, 2011
                  Zijn jullie geintereseert in verbeteringen van je zinnen?

                  ER

                • Simon Tucker
                  Message 8 of 10 , Jun 19, 2011
                    Goedenmorgen Liz

                    Ik will graat mijn nederlands kenntis verbeten.
                    lk heb in staad Bornem in Belgie gewerkt.

                    Ik ben engels en Ik spreke ook Duits,Frans een beetje nederlands.

                    Schrijt terug alstublieft

                    Alles goede

                    Simon

                    Message 9 of 10 , Jun 22, 2011
                      Danke veel voor je laasts e-mail Liz.

                      Ik heb laast jaar in Belgie gewerkt, in staad Bornem

                      Ik spreke Duits, Frans, Engels en een beetje Nederlands. Het nederlands is een
                      mooi tal.

                      Ik ben een golf lerer en Ik woone in zuid Engeland( 150 Km van Londen)

                      Alles goed

                      Simon

                      ________________________________
> [...]

                      > groote huis met acht slaapkamer{groote genoeg voor 20 persoon)

                      > Het is vandag mooi weer.De zonne ist uit en het is 16 zelcius.

                    • Elkath RAMADHAN
                      Message 10 of 10 , Jun 24, 2011
                        2011/6/22 Simon Tucker <simontuckerpgapro@...>

                        > **
                        >

                        > Danke veel voor je laasts e-mail Liz.

                        Erg bedankt voor je laatste email Liz

                        Ik heb laast jaar in Belgie gewerkt, in staad Bornem
                        Are you saying that you worked for a year in Bornem, or that you worked in
                        Bornem last year?
                        If the former, then: Ik heb een jaar in Bornem gewerkt. (staad is stad or
                        city, which you need not mention)
                        If the latter, then: Ik heb verleden jaar in Bornem gewerkt.

                        Ik spreke Duits, Frans, Engels en een beetje Nederlands. Het nederlands is
                        een
                        mooi tal.
                        Ik spreek Duits, Frans, Engels en een beetje Nederlands. Nederlands is een
                        mooie taal.

                        Ik ben een golf lerer en Ik woone in zuid Engeland( 150 Km van Londen)
                        Ik leer golf te spelen en ik woon in zuid Engeland (150 km vanag Londen)

                        I don't know if the term golfen leren exists because so many words in the
                        Dutch language have acquired foreign words. I do not live in the Netherlands
                        and haven'te for far too many years, so do not take my corrections as being
                        the holy gospel as the Christians would say.

                        Ik spreek Nederlands, Engels en een heel klein beetje Frans en Spaans. Ik
                        heb wel Latijns en Grieks gestudeert, maar die talen spreken mensen niet
                        meer.

                        Tot de volgende keer
                        mvg (met vriendelijke groet, or with friendly greeting)

                        Liz aka Elly and Elisabeth

                        Alles goed

                        Simon