  • MICHAEL BENDJY
    Message 1 of 7 , Jan 16, 2010
      Dag alles ik ben mike ik woon in New York .Ik wil graag Nederlands leren en oefening .Tots later

    • Natacha Zeh
      Message 2 of 7 , Jan 18, 2010
        hallo het is niet dag alles maar iedereen . heb je een book om te leren ? waarom wil je nederlands leren? en hoe wil je dat doen via webcam? groeten natacha

        Message 3 of 7 , Jan 18, 2010
          Dag Natacha en iedereen dank je wel vor mij antworden ja ik heb jip en janneke boeken om te lezen en Ik wil graag Nederlands leren omte reizen en meestaal Ik vind het een heel mooi taal.Hartelijk groeten Natacha mike

          ________________________________
[...]

          http://br.maisbusca dos.yahoo. com

        • MICHAEL BENDJY
          Message 4 of 7 , Jan 18, 2010
            Dag Natcha en iedereen ja ik wil graag met webcam ofwat dan ook Ik heb jip en janneke en ot ensien omte lezen en Ik wil Nederlands leren omte reizen en meestal het is eeen heel mooi taal. hartelijk groeten mike

            ________________________________

            Message 5 of 7 , Jan 18, 2010
              goed ad mij naar msn adres is  natachazeh@... dan kunnen we over de webcam spreken

              ____________ _________ _________ __

              De: MICHAEL BENDJY <mikebend2004@ yahoo.com>

              Para: DUTCH-ENGLISH- STUDY-GROUP@ yahoogroups. com

              Data: Sábado, 16 de Janeiro de 2010, 19:59

              Message 6 of 7 , Jan 18, 2010
                hi goed maar ik heb leer boeken en geen lees boeken waar heb je gelleert wat je nu al kent

                De: MICHAEL BENDJY <mikebend2004@ yahoo.com>

                Para: DUTCH-ENGLISH- STUDY-GROUP@ yahoogroups. com

                Data: Sábado, 16 de Janeiro de 2010, 19:59

                Message 7 of 7 , Jan 18, 2010
                  hoi Natacha ik heb rosetta stone gedaan waneer wil je met mij spreken .kan je met skype laat mij weten waneer je tijd hebt dank je wel mike