Hai

  • muchtar
    Message 1 of 24 , Oct 1, 2006
      Hi all,

      I am new to this list. I am Muchtar from Indonesia and now living in the Netherlands for a study purpose. My English is not quite well, especially when speaking, so I hope I can learn from you all to upgrade mine. Ik hop dat ik kunt leren Nederlandsche ook. That's all from me now and hope to hear something from you.

      Best wishes,
      Muchtar

    • Soraya Abdat
      Message 2 of 24 , Oct 1, 2006
        Hoi Muchtar,

        Ik heet Aya en ik kom ook uit Indonesie. Ik ben getrouwd met een nederlander
        en ik ben hier sinds April 2006. Ik woon in Ijsselstein Utrecht. Waar in
        Nederland woon jij? wat studeer je? hoe lang ga je hier studeren?
        Ik hoop dat je nederlands kan leren.

        Groetjes,
        Aya

        On 10/1/06, muchtar <muchtermuch@...> wrote:

> [...]
        > dat ik kunt leren Nederlandsche ook. That's all from me now and hope to hear

      • Derek Terveer
        Message 3 of 24 , Oct 1, 2006
          Hoi.

          Ik heb dit zin vandaag gezien:

          "De drank is goedkoop, de toiletten duur."

          Is dit een NL uitdrukking? "Cheap drinks, expensive toilets".
          Ik ben niet zeker van de mening...

          derek
          --
          Ik weet wat, maar wat ik weet, weten we allemaal?

          dt at hawkmoon dot mn dot org
          http: // c-24-245-29-132.hsd1.mn.comcast.net
        • muchtar
          Message 4 of 24 , Oct 12, 2006
            Hoi Soraya,

            Dank je voor je mailtje, but sorry for belated response. Ik woon in Wageningen, ja ik ben studeer. I will be living here for two years. I don't know much about Dutch, whilst my English is still a lot to be improved. But, Ik hoop dat ik kunt leren here. :-)

            Dank je wel,

            On 10/1/06, muchtar <muchtermuch@ yahoo.com> wrote:

> [...]

            > dat ik kunt leren Nederlandsche ook. That's all from me now and hope to hear

          • Rick Thomas
            Message 5 of 24 , May 30, 2008
              Hoi iedereen hoe gaat het met julie? Met mij gaat het goed. Ik heb
              een lid van deze groep een lange tijd geweest maar ik heb Nederlands
              ongeveer tien manden niet gestudeerd omdat ik erg druk heb ;-) In
              Augustus gaan mijn vrouw en ik naar Nederland om een vriend van mijn
              en zijn familie te bezeoken en we zullen twee weken blijven in
              Noord-Holland. Mijn vrouw en ik vinden Nederland mooi en ik houd van
              onze vrienden in het Nederlands te spreken. Zo moet ik erg veel
              Nederlands leren voordat ik daar gaan. Ik hoop dat van nu op ik zal
              participeren in deze groep van en lange tijd.

              Groetjes Rick