Re: Dopus 8.1

  • Torbjörn Aronsson
    Message 1 of 5 , May 6, 2005
      Vore tacksam om du mer letade direkta felöversättningar som inte
      passar in med funktionen när du håller på och använder DOpus.

      Jag TROR inte det går att hitta några stavfel, men däremot fel ord på
      fel funktion kanske ... man blir blind när man sitter med det själv
      och översätter.

      Todde

    • Björn Salonen
      Message 2 of 5 , May 6, 2005
        Hej Torbjörn!
        Förstår vad du menar... korrekturläsning är jättesvårt speciellt när man
        själv har skrivit texten. Jag såg nån grej härom dan men jag kommer fan i
        mej inte ihåg vad det var...
        Ska kolla ordentligt hädanefter o mailar när och om jag hittar nått.