Re: [Czechlist] virus

    Message 1 of 7 , Feb 2, 2002
      Jestli zanas jmeno viru,

      tak jej dej do google a urcite ti na prvnich linkach vyjedou nejake info od
      Symantecu, tam maji podle meho nazoru nejlepsi patche na viry....

      Jinak zkus:
      jdi na www.symantec.com

      Ja tady zrovna valcim se W.32Klez.m@, nebo tak neco, je dost mazanej, dostal
      se dokonce i do .exe soubory Norton Antivira.....

      Matej

      Message 2 of 7 , Feb 3, 2002
        > jak se ted tohoto jedovateho broucka, ktery mi visi v dosle poste zbavit bez
        > ztraty kvetinky.

        Neda mi to, musim si rypnout...:-) Ctu si postu v programu Pine na
        pocitaci s Linuxem, a zatim si zadny virus ani neskrtnul :-)))

        Joe

        --
        Mailto: Josef "Joe" Hlavac <joe@...>
        Phone: +420-776-736715
        Message 3 of 7 , Feb 3, 2002
          Taky se dockas, az vas bude vic, taky.... ;-)))
          Ale budiz ti utechou, ze v te dobe s tvym OS bude asi kompatibilni vic nez jen par procent softwaru na trhu :-)
> [...]

          Neda mi to, musim si rypnout...:-) Ctu si postu v programu Pine na
          pocitaci s Linuxem, a zatim si zadny virus ani neskrtnul :-)))

          Yahoo! Groups Sponsor

          Post message: Czechlist@yahoogroups.com

        • Miroslav Herold
          Message 4 of 7 , Feb 25, 2002
            Ahoj

            dodatek k predchozi zprave: pachatelem byl I-WORM/Klez.E
            ktery mi nejakou skulinou vlezl do systemu. AVG jej pri kontrole systemu nalezl a zabil. Nicmene mi take protokol vyjevil neprijemnou skutecnost, ze jsou nakopnute i dalsi soubory - viz protokol:

            V�sledek testu Hlavn� test, datum a �as 25.2.2002 22:08:38 :

            Testuji C:\ volume WIN serial A735-99D1
            C:\WINDOWS\WIN.INI zm�na (obsah)
            C:\WINDOWS\MAPIUID.INI zm�na (obsah)
            C:\WINDOWS\TEMP\NAME.SCR Vyl��eno
            C:\WINDOWS\TEMP\KIJ.SCR Vyl��eno
            C:\WINDOWS\Nab�dka Start\PROGRAMY\Pr�zkumn�k.lnk zm�na (obsah)
            C:\WINDOWS\PLOCHA\Lexicon 2002.lnk zm�na (obsah)
            C:\Program Files\GRISOFT\AVG6\AVGINET.LOG zm�na (obsah)
            C:\Program Files\GRISOFT\AVG6\UPDATE.LOG zm�na (obsah)
            C:\Program Files\GRISOFT\AVG6\UPDATE\AVG6INFO.CTF zm�na (obsah)
            C:\RECYCLED\NPROTECT\NPROTECT.LOG nelze otev��t; nen� zkontrolov�n !
            Testuji D:\ volume DATA serial 6F79-0CA2
            D:\RECYCLED\NPROTECT\NPROTECT.LOG nelze otev��t; nen� zkontrolov�n !
            Testuji E:\ serial 7225-CBF2
            E:\RECYCLED\NPROTECT\NPROTECT.LOG nelze otev��t; nen� zkontrolov�n !
            E:\Program files\Clipboard Pile\Clipboard Pile\SERIAL.INI zm�na (obsah)
            E:\Program files\Search-Replace\SR\EGIKMOQS.SYS zm�na (obsah)

            Test byl dokon�en, doba testu 03:23:45.6 s

            konec vypisu

            dotaz jem jiz posla na grisoft, ale pro pripad, ze neodpovedi, ma nekdo ze skupiny zkusenost z odstranovanim nasledku berusky KLEZ.E??

            Diky predem

            Mirek

            **************************************

            Ing. Miroslav HEROLD, CSc.

            Tlumo�n�k/p�ekladatel/poradce/voln� novin��

            Message 5 of 7 , Feb 25, 2002
              Ahoj Mirku......

              KlezE jsem taky mel, na rozdil od jinych "housenek" nejen ze rozesila maily
              ale taky docela napada antivirus (Norton a asi i jine), ale s timhle to jde
              spravit:

              http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.klez.e@...

              Hodne stesti na lovu

              Matej