Re: [CzechEd] virus

  • Miroslav Herold
    Message 1 of 2 , Feb 1, 2002
      Ahoj vsichni,

      diky za odezvy, i kdyz AVG se tvaril, ze vira chytil, pokud by nekomu dosel
      ode mne zavirovany message, predem se omlouvam, ale jsem v tom nevine. Moje
      virova databaze je datovana 28/1/02. Pokud tedy neco uniklo do prostoru, je
      to ta prihoda pred casem diskutovana, ze virove databaze jsou vzdy o maly
      krucek za vynalezci techto nocnich mur emailu.
      hezky weekend vsem neruseny virovymi utoky
      zdravi
      Mirek
      Ing.Miroslav HEROLD, CSc.

      tlumočník/překladatel/poradenství/volný novinář
      tel.: xx420 2 5155 4950
      mobil: 0606 865870
      Message 2 of 2 , Feb 2, 2002
        Ahoj Kostasi,

        Na Badtrans (ktery uz chodi pekne dlouho), doporucuji:

        http
        ://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.badtrans.b@...

        resp: