Re: [Czechlist] Fw: Alerte VIRUS

  • Kostas Zgafas
    Message 1 of 1 , Nov 29, 2001
      Tak ja jsem na to naletel. Název toho souboru je taky tak graficky
      zpracován, ze vybizi myslet si, ze se skutecne jedna o nejaky virus. No,
      nevadi, stejne musim reinstalovat, vcera jsem dostal asi 15 zasahu presne
      stejnym I-Warmem (neprehanim, od dvou ruznych nechtenych odesilatelu - od
      jednoho z nich opakovane), ktery vcera popisoval Michael McCann v listu
      Job-Trans, coz se mi nikdy predtim nestalo. Takze jsem cely den mazal
      napadene soubory (asi 20)

      Kostas

      ---
      Odchozí zpráva neobsahuje viry.
      Verze: 6.0.303 / Virová báze: 164 - datum vydání: 24.11.2001