TERM: guarantee-issue basis

  • Josef Palík
    Message 1 of 1 , Apr 27, 2000
      Mili pratele,

      1) dekuji vam vsem, kteri mi pomohli s mou psychiatrickou diagnozou.

      2) nevite nahodou co je *guarantee-issue basis*?
      Kontext: pokyny pro uzavirani pojistnych smluv.
      Cela veta: Applications are underwritten on a guarantee-issue basis; no
      evidence of insurability is required.

      3) Valtice vypadaji moc lakave! A nemam to daleko!

      Dekuji

      Vlasta Palikova
      ---
      Odchozí zpráva neobsahuje viry.