Re: [Czechlist] Re: navrh zapoctu

  • Petr Jarolím
    Message 1 of 7 , Nov 1, 2001
      Hi everybody,
      What about "a proposal/application to set off claims" in business (I am
      pretty sure with this. Set-off = vyrovnani pohledavky) and "credit" in legal
      issues (just info from Chroma,
      Cesko-anglicky pravnicky slovnik, e.g. zapocet drive vykonaneho trestu...)
      Hana

      Message 2 of 7 , Nov 1, 2001
        In a message dated 11/1/01 7:03:28 AM, padamek@... writes:

        >Neni mi jasne, co to ma byt.

        Okay, here's how the girl explained it to me. (I should mention that she is
        actually a very literate, eloquent young woman, and she doesn't usually write
        nespisovne.)

        >Znamena to neco jako, ze jeden dluzi druhymu, ale ten druhej dluzi tomu
        >prvnimu a protoze si oba dluzi, tak jeden navrhne, jak to vyresi. No a
        >ten navrh je navrh zapoctu.
        >Reseni bejva takovy jako treba, ze si odectem dluhy a pouze ten zbyvaji
        >dluh jeden zaplati, nebo ja dluzim a ten komu dluzim si u me koupi zbozi
        >a tak ja mu dam to zbozi zadarmo-nemusi za nej platit, jelioz on ode mne
        >odebral zbozi, ktery by mel zaplatit, ale protoze ja mu dluzim, tak to
        >vzajemne smazem - zapoctem.

        Jamie
      • JPKIRCHNER@aol.com
        Message 3 of 7 , Nov 1, 2001
          In a message dated 11/1/01 2:23:03 PM, ok2med@... writes:

          >What about "a proposal/application to set off claims"

          I think this is exactly what she wants. Thanks!