Re: [Czechlist] Re: navrh zapoctu

    Message 1 of 7 , Nov 1, 2001
      My Millenium talks about "credit" but "setoff" somehow popped up in my mind. Does that make sense?

      Cheers!
      Message 2 of 7 , Nov 1, 2001
        Hi everybody,
        What about "a proposal/application to set off claims" in business (I am
        pretty sure with this. Set-off = vyrovnani pohledavky) and "credit" in legal
        issues (just info from Chroma,
        Cesko-anglicky pravnicky slovnik, e.g. zapocet drive vykonaneho trestu...)
        Hana

        http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • JPKIRCHNER@aol.com
        Message 3 of 7 , Nov 1, 2001
          In a message dated 11/1/01 7:03:28 AM, padamek@... writes:

          >Neni mi jasne, co to ma byt.

          Okay, here's how the girl explained it to me. (I should mention that she is
          actually a very literate, eloquent young woman, and she doesn't usually write
          nespisovne.)

          >Znamena to neco jako, ze jeden dluzi druhymu, ale ten druhej dluzi tomu
          >prvnimu a protoze si oba dluzi, tak jeden navrhne, jak to vyresi. No a
          >ten navrh je navrh zapoctu.
          >Reseni bejva takovy jako treba, ze si odectem dluhy a pouze ten zbyvaji
          >dluh jeden zaplati, nebo ja dluzim a ten komu dluzim si u me koupi zbozi
          >a tak ja mu dam to zbozi zadarmo-nemusi za nej platit, jelioz on ode mne
          >odebral zbozi, ktery by mel zaplatit, ale protoze ja mu dluzim, tak to
          >vzajemne smazem - zapoctem.

          Jamie
        • JPKIRCHNER@aol.com
          Message 4 of 7 , Nov 1, 2001
            In a message dated 11/1/01 2:23:03 PM, ok2med@... writes:

            >What about "a proposal/application to set off claims"

            I think this is exactly what she wants. Thanks!