Re: [Czechlist] Re: navrh zapoctu

    Message 1 of 7 , Nov 1, 2001
      Think we're talking economy here,

      existuje zapoctova faktura (invoices exchanged for services on both sides,
      without payment...), this has to be something similar, but I'm not an
      accounting expert.......

      MAtej

      Message 2 of 7 , Nov 1, 2001
        My Millenium talks about "credit" but "setoff" somehow popped up in my mind. Does that make sense?

        Cheers!

        > Neni mi jasne, co to ma byt. Zapocet je neco jako znamka, ktera se
        > dava na vysoke skole za ucast na seminarich. Student zapocet bud
        > dostane nebo nedostane ("zapocteno") a nevaze se k tomu zadny navrh.
        > Mohl byste tedy uvest kontext?
        > Zdravi Petr
        > --- In Czechlist@y..., JPKIRCHNER@a... wrote:
        > > How do you say "navrh zapoctu" in English?
        > >
        > > Jamie

        Yahoo! Groups Sponsor

        Post message: Czechlist@yahoogroups.com

      • Petr Jarolím
        Message 3 of 7 , Nov 1, 2001
          Hi everybody,
          What about "a proposal/application to set off claims" in business (I am
          pretty sure with this. Set-off = vyrovnani pohledavky) and "credit" in legal
          issues (just info from Chroma,
          Cesko-anglicky pravnicky slovnik, e.g. zapocet drive vykonaneho trestu...)
          Hana

          http://docs.yahoo.com/info/terms/

        • JPKIRCHNER@aol.com
          Message 4 of 7 , Nov 1, 2001
            In a message dated 11/1/01 7:03:28 AM, padamek@... writes:

            >Neni mi jasne, co to ma byt.

            Okay, here's how the girl explained it to me. (I should mention that she is
            actually a very literate, eloquent young woman, and she doesn't usually write
            nespisovne.)

            >Znamena to neco jako, ze jeden dluzi druhymu, ale ten druhej dluzi tomu
            >prvnimu a protoze si oba dluzi, tak jeden navrhne, jak to vyresi. No a
            >ten navrh je navrh zapoctu.
            >Reseni bejva takovy jako treba, ze si odectem dluhy a pouze ten zbyvaji
            >dluh jeden zaplati, nebo ja dluzim a ten komu dluzim si u me koupi zbozi
            >a tak ja mu dam to zbozi zadarmo-nemusi za nej platit, jelioz on ode mne
            >odebral zbozi, ktery by mel zaplatit, ale protoze ja mu dluzim, tak to
            >vzajemne smazem - zapoctem.

            Jamie
          • JPKIRCHNER@aol.com
            Message 5 of 7 , Nov 1, 2001
              In a message dated 11/1/01 2:23:03 PM, ok2med@... writes:

              >What about "a proposal/application to set off claims"

              I think this is exactly what she wants. Thanks!