navrh zapoctu

  • JPKIRCHNER@aol.com
    Message 1 of 7 , Nov 1, 2001
      How do you say "navrh zapoctu" in English?

      Jamie
    • padamek@mbox.dkm.cz
      Message 2 of 7 , Nov 1, 2001
        Neni mi jasne, co to ma byt. Zapocet je neco jako znamka, ktera se
        dava na vysoke skole za ucast na seminarich. Student zapocet bud
        dostane nebo nedostane ("zapocteno") a nevaze se k tomu zadny navrh.
        Mohl byste tedy uvest kontext?
        Zdravi Petr

        Message 3 of 7 , Nov 1, 2001
          Think we're talking economy here,

          existuje zapoctova faktura (invoices exchanged for services on both sides,
          without payment...), this has to be something similar, but I'm not an
          accounting expert.......

          MAtej

          Message 4 of 7 , Nov 1, 2001
            My Millenium talks about "credit" but "setoff" somehow popped up in my mind. Does that make sense?

            Cheers!

            > Neni mi jasne, co to ma byt. Zapocet je neco jako znamka, ktera se
            > dava na vysoke skole za ucast na seminarich. Student zapocet bud
            > dostane nebo nedostane ("zapocteno") a nevaze se k tomu zadny navrh.
            > Mohl byste tedy uvest kontext?
            > Zdravi Petr
            > --- In Czechlist@y..., JPKIRCHNER@a... wrote:
            > > How do you say "navrh zapoctu" in English?
            > >
            > > Jamie

            Yahoo! Groups Sponsor

            Post message: Czechlist@yahoogroups.com

          • Petr Jarolím
            Message 5 of 7 , Nov 1, 2001
              Hi everybody,
              What about "a proposal/application to set off claims" in business (I am
              pretty sure with this. Set-off = vyrovnani pohledavky) and "credit" in legal
              issues (just info from Chroma,
              Cesko-anglicky pravnicky slovnik, e.g. zapocet drive vykonaneho trestu...)
              Hana

              http://docs.yahoo.com/info/terms/

            • JPKIRCHNER@aol.com
              Message 6 of 7 , Nov 1, 2001
                In a message dated 11/1/01 7:03:28 AM, padamek@... writes:

                >Neni mi jasne, co to ma byt.

                Okay, here's how the girl explained it to me. (I should mention that she is
                actually a very literate, eloquent young woman, and she doesn't usually write
                nespisovne.)

                >Znamena to neco jako, ze jeden dluzi druhymu, ale ten druhej dluzi tomu
                >prvnimu a protoze si oba dluzi, tak jeden navrhne, jak to vyresi. No a
                >ten navrh je navrh zapoctu.
                >Reseni bejva takovy jako treba, ze si odectem dluhy a pouze ten zbyvaji
                >dluh jeden zaplati, nebo ja dluzim a ten komu dluzim si u me koupi zbozi
                >a tak ja mu dam to zbozi zadarmo-nemusi za nej platit, jelioz on ode mne
                >odebral zbozi, ktery by mel zaplatit, ale protoze ja mu dluzim, tak to
                >vzajemne smazem - zapoctem.

                Jamie
              • JPKIRCHNER@aol.com
                Message 7 of 7 , Nov 1, 2001
                  In a message dated 11/1/01 2:23:03 PM, ok2med@... writes:

                  >What about "a proposal/application to set off claims"

                  I think this is exactly what she wants. Thanks!