Re: [Czechlist] Re: TERMS

  • David Fuchs
    Message 1 of 54 , Jul 1, 2001
      Ahoj Mirku,

      nevim, jestli je 'widium' z Millenia volovina, ale stejnou grafickou formu -
      tedy WIDIUM - uvadi take C-A/A-C technicky slovnik a elektronicky Prekladovy
      slovnik 98. Mame jeste nejake jine zdroje a prameny?

      Zdravim vsechny

      David

      > nevim zda se tento ze slovniku zkopirovany text prenese, ale podstata =
      "w"
      > je pekna volovina.
      > Millennium se opetne potvrdilo jako neprilis spolehlivy zdroj.
      > Mirek
    • magda.ferstlova
      Message 54 of 54 , Sep 1, 2006
        Hi,
        Yesterday I came across two interesting terms that I would like to share
        with you - might be useful in the future, both are explained in Wiki

        SHOULDER SURFING
        SOCIAL ENGINEERING

        Magda