Re: [Czechlist] TERM In her own hand

  • Sabina Králová
    Message 1 of 5 , Jul 1 1:38 PM
      Thanks for help! Does any of you have experience with Mironet computers
      ("silent computer")? I have bought one (T3 noise protection), and it is as
      noisy as any other regular computer (and it cost CZK 5 000 (at least + more
      expensive processor).
      Sabina
    • padamek@mbox.dkm.cz
      Message 2 of 5 , Jul 1 1:49 PM
        Kdysi jsem si dal vyhotovit overeny preklad sveho diplomu a soudni
        prekladatel mi "v.r." prelozil jako "m.p.". Predpokladam, ze to je z
        latinskeho "manu propria". Jestli se to skutecne na urednich
        listinach v anglictine pouziva, to ovsem nevim.
        Mimochodem, C-A pravnicky slovnik (Oberova a kol.)uvadi "in one's own
        writing", ale verim Melvynovi, ze "hand" bude beznejsi.
        Petr