Re: HELP TERM: narezovy plan

  • otto@pacholik.cz
    Message 1 of 6 , Jun 28 2:46 AM
      > To avoid confusion, this has nothing to do with penitentiary issues
      or
      > corporeal punishment :-).
      What a surprise!

      > Can you think of any other than cutting to size, dimensioning,
      trimming +
      > economy or somesuch?

      My (caution - non-native) suggestion would be - cutting plan or
      master cutting plan.

      > (glad to be indecently confined to his office given the hailstorm
      looming on
      > the horizon)

      I hope you have not been making indecent proposals in the meantime ;-)

      Otto
    • David Fuchs
      Message 2 of 6 , Jun 29 2:29 AM
        Hmm, narezovy plan je teda narez... Diky za nazor, Otto.

        David
      • otto@pacholik.cz
        Message 3 of 6 , Jun 29 8:25 AM
          > Hmm, narezovy plan je teda narez...

          Libit se Ti to nemusi, ale bezne se to pouziva v textilkach, resp.
          pri vyrobe konfekce. Jedna se o zpusob minimalizace prostrihu, resp.
          prorezu :-)

          Otto
        • David Fuchs
          Message 4 of 6 , Jun 29 8:43 AM
            Ahoj Otto,

            nemyslel jsem to zle. Tvuj navrh je, abych tak hezky cesky rekl, legitimni,
            a taky ze jsem ho pouzil. Libi se mi spis to spojeni 'narezovy plan'.
            Jinak za mych stredoskolskych studii byla veta "to je/byl narez" pouzitelna
            pro neuveritelnou skalu emocniho naboje, asi tak od minus deseti (zkouseni,
            pisemka) az do plus deseti (vzrusujici zazitek).

            Doufam, ze vodni lyzovani o vikendu bude narez (+10)
            :-)))
            Ale mohla by to byt taky tezka nakladacka (-10 az -15), jelikoz jsem na tom
            jeste nikdy nestal
            :-(((

            D.

          • otto@pacholik.cz
            Message 5 of 6 , Jun 29 12:41 PM
              Ahoj Davide,

              ja to taky nijak zle nebral. Jenom jsem mel za to, ze jsem
              nedostatecne neco vysvetlil, tak jsem se o to pokusil no a ...
              vzniknul tenhleten narez :-)

              Pekny vikend vsem preje

              Otto
              (odjizdejici na svuj oblibeny kazdorocni konsky cundr)