Re: [Czechlist] Re: TERM: Upgradability

  • Kostas Zgafas
    Message 1 of 11 , May 30, 2001
      > Lze aktualizovat satnik, sbirku nebo i knihovnu tak proc
      > neaktualizovat pristroj?

      Aktualizovat se hodi k jakymkoli informacnim souborum: SW, jak spravne
      uvadis sbirku i knihovnu, ale pro zarizeni, ani satnik se to uz nehodi.
      Satnik lze doplnit, ale pro zarizeni me vhodny vyraz stale nenapada.

      K.
    • Miroslav Herold
      Message 2 of 11 , May 30, 2001
        Ahoj Kostasi,

        mas pravdu, u zeleza se to da jedine opsat, treba "postupna modernizace" ci
        cokoliv jineho o stejnem vecnem vyznamu.
        BR
        Mirek
        Ing.Miroslav HEROLD, CSc.

        tlumocník/prekladatel/poradenství/volný novinár
        tel.: xx420 2 5155 4950
        mobil: 0606 865870
        Message 3 of 11 , May 31, 2001
          Ahoj,
          Co treba prelozit to dvema slovy, napr. moznosti aktualizace nebo
          modernizace (nebo vylepsovaci potencial - ne, to neberte vazne) - podle
          kontextu mi to zni lip, nez schopnost zlepsovani, jak uvadeji moje slovniky.
          Miriam
          Message 4 of 11 , May 31, 2001
            --- In Czechlist@y..., "Kostas Zgafas" <kzgafas@t...> wrote:

> [...]
            spravne
            > uvadis sbirku i knihovnu, ale pro zarizeni, ani satnik se to uz

            OK diky za radu, urcite mas pravdu, ze 'doplnit satnik' je moc
            beznejsi kolokace ale muzeme uplne nevyloucit tu druhou moznost?

            http://www.ceskenoviny.cz/moda/atlas/nemecko.html

            Jakmile si je ale Nemec vedom zastaralosti obleceni, neprodlene se
            snazi satnik aktualizovat.

            Melvyn
          • Kostas Zgafas
            Message 5 of 11 , May 31, 2001
> [...]
              >
              > http://www.ceskenoviny.cz/moda/atlas/nemecko.html
              >
              > Jakmile si je ale Nemec vedom zastaralosti obleceni, neprodlene se

              Ano souhlasim, slovo "aktualizovat" je velmi prakticke a zrejme se bude
              postupne uzivat pro vice a vice pripadu.

              K.
            • otto@pacholik.cz
              Message 6 of 11 , May 31, 2001
> [...]
                podle
                > kontextu mi to zni lip, nez schopnost zlepsovani, jak uvadeji moje

                V kontextu zarizeni bych pouzil "modernizace".

                Otto