Anglicko-cesky slovnik pro Palm OS

  • czechtranslator@cs.com
    Message 1 of 1 , May 9, 2001
      (Doufam, ze tato zprava neni 100% duplikat me stejne zpravy na skupinu
      "Preklady":)

      Hello everyone,

      chtel bych se zeptat, zda prosim nekdo nevi o anglicko-ceskem slovniku ktery
      se da uvivat na Palmu OS. Nejde mi ani tak o prekladatelsou uroven slovniku
      (je to pro jednu osobu, ktera to potrebuje jako referenci bezneho jazyka). Co
      jsem zatim (pro Palm OS) nasel bylo pres Franklin Electronic Publishing
      (www.franklin.com) "Lanaguage Teacher English-Czech", vyrobek firmy Ectato.
      Je to ruska firma a moje (pokusyb o) telefonni hovory s jejich sales office
      na Long Islandu a e-maily na technickou pomoc (adresa koncici na .ru) mne
      pripomely nejhorsi dny totalitnich "sluzeb", k tomu navic, kdyz se soudruzi a
      soudruzky spatne vyspali. Jak jsem pote rekl lidem ve Franklinu, nejenze
      takovy partner nici image jejich e-commerce, ale zda se, ze je to "front
      store" pro neco ne prave legalniho.

      Takze nevim, jestli nekde neco stran A>C slovniku pro Palm OS existuje.
      Diky.

      Robert