Re: [Czechlist] TERM: snatek pres koleno

  • JPKIRCHNER@aol.com
    Message 1 of 5 , May 5, 2001
      In a message dated 5/4/01 11:44:53 PM, mzs@... writes:

      >koleno je neco jako "once/twice... removed". To znamena, ze se
      >ozenil s blizkou pribuznou, tedy sestrenici, ktera byla dcerou jeho stryce
      >nebo tety, Koleno podle mne znamena rozdeleni pribuzenske vetve
      >(branching).

      Dekuji. Bylo to vubec legalni?

      Jamie
    • Mila Saskova-Pierce
      Message 2 of 5 , May 7, 2001
        Nevim, jestli to bylo legalni tehdy, v padesatych dvaceteho stoleti uz ne,
        pouze s prezidentskym povolenim. Ale jestli urednik nevedel, tak se asi
        nic nedelo.

        Mila S-P

        >Dekuji. Bylo to vubec legalni?
        >
        >Jamie

        >Post message: Czechlist@yahoogroups.com

        Dr. Mila Saskova-Pierce
        University of Nebraska
        1133 Oldfather Hall, Lincoln, NE 68588-0315
        Tel: (402) 472 1336