Re: [Czechlist] TERM: snatek pres koleno

  • Mila Saskova-Pierce
    Message 1 of 5 , May 4, 2001
      Jamie, koleno je neco jako "once/twice... removed". To znamena, ze se
      ozenil s blizkou pribuznou, tedy sestrenici, ktera byla dcerou jeho stryce
      nebo tety, Koleno podle mne znamena rozdeleni pribuzenske vetve
      (branching).

      Mila z Nebrasky

      >Muze mi nekdo vysvetlit, co to znamena "snatek pres koleno"? Kde o muze,
      >ktery si v 19. stoleti vzal sestrenici.
      >
      >Jamie

      >Post message: Czechlist@yahoogroups.com

      Dr. Mila Saskova-Pierce
      University of Nebraska
      1133 Oldfather Hall, Lincoln, NE 68588-0315
      Tel: (402) 472 1336
    • JPKIRCHNER@aol.com
      Message 2 of 5 , May 5, 2001
        In a message dated 5/4/01 11:44:53 PM, mzs@... writes:

> [...]
        >ozenil s blizkou pribuznou, tedy sestrenici, ktera byla dcerou jeho stryce
        >nebo tety, Koleno podle mne znamena rozdeleni pribuzenske vetve

        Dekuji. Bylo to vubec legalni?

        Jamie
      • Mila Saskova-Pierce
        Message 3 of 5 , May 7, 2001
          Nevim, jestli to bylo legalni tehdy, v padesatych dvaceteho stoleti uz ne,
          pouze s prezidentskym povolenim. Ale jestli urednik nevedel, tak se asi
          nic nedelo.

          Mila S-P