Cesky etymologicky slovnik

  • Petr Adamek
    Message 1 of 2 , Apr 4, 2001
      Chci vas informovat, ze jsem se docetl v "Novych knihach", ze v kvetnu vyda
      nakladatestvi LEDA "Etymologicky slovnik jazyka ceskeho", 752 str. cena 420
      Kc. Asi 11 000 zakladnich hesel a asi 20 000 odkazu na slova jinych jazyku.
      Zdravi Petr
    • Petr Adamek
      Message 2 of 2 , May 31, 2001
        "Cesky etymologicky slovnik", o kterem jsem se uz zminoval, ted vysel. Autor
        je Jiri Rejzek (z, ne z^), vyd. Leda, 752 stran, 420 Kc.
        Zdravi Petr A.