Re: [Czechlist] Term: Alergen

  • Zdenek Bobek
    Message 1 of 4 , Apr 4, 2001
      Druhy zdroj, odbornice na Cestinu:
      opsat jako vice alergenni, verianta alergennejsi neni prilis vhodna, ale
      byla by tam 2 N.

      Bob

      Message 2 of 4 , Apr 4, 2001
        Prohrabl jsem trochu cesky web a alergenni se pise se 2 N, proto o 2, stupen
        tohoto pridavneho jmena musi mit 2 N, ale obe odbornice (cesko-australska
        anestezionozka a brnenska jazykova korektorka se v podstate shodly) uz
        nebudu cekat na ty dve dalsi odpovedi, pristi pripojeni na Czechlist bude
        okolo 12:00.

        cau a hezky den

        Monice i vsem

        Bob