Re: [Czechlist] Term: Alergen

  • Zdenek Bobek
    Message 1 of 4 , Apr 4, 2001
      Odpoved bubu mit behem dopoledne, pozadal jsem o konzultaci 4 zdroje (3
      lekare a jednu odbornici na cestinu) pomoci SMS. Ja osobne byh napsal, ze
      "na jare jsou nektere alerdeny drazdivejsi.

      1 odpoved je tady (prisla z australie) a zni : spravne je "vice alergenni"

      Bob

      Message 2 of 4 , Apr 4, 2001
        Druhy zdroj, odbornice na Cestinu:
        opsat jako vice alergenni, verianta alergennejsi neni prilis vhodna, ale
        byla by tam 2 N.

        Bob

> [...]
        > vyznam je cca nasledujici: "na jare jsou drazdive latky alergen(n)ejsi nez
        > zime nebo v lete a tudiz maji alergici vetsi problemy"

      • Zdenek Bobek
        Message 3 of 4 , Apr 4, 2001
          Prohrabl jsem trochu cesky web a alergenni se pise se 2 N, proto o 2, stupen
          tohoto pridavneho jmena musi mit 2 N, ale obe odbornice (cesko-australska
          anestezionozka a brnenska jazykova korektorka se v podstate shodly) uz
          nebudu cekat na ty dve dalsi odpovedi, pristi pripojeni na Czechlist bude
          okolo 12:00.

          cau a hezky den

          Monice i vsem

          Bob