Term: Alergen

  • Monika
    Message 1 of 4 , Apr 3, 2001
      ahoj, muzete mi prosim nekdo poradit, ve slove alergenejsi... pise se jedno
      nebo dve "n"
      vyznam je cca nasledujici: "na jare jsou drazdive latky alergen(n)ejsi nez v
      zime nebo v lete a tudiz maji alergici vetsi problemy"
      nevim presne jak to bylo ale tak nejak.
      dik moc
      Monika
    • Zdenek Bobek
      Message 2 of 4 , Apr 4, 2001
        Odpoved bubu mit behem dopoledne, pozadal jsem o konzultaci 4 zdroje (3
        lekare a jednu odbornici na cestinu) pomoci SMS. Ja osobne byh napsal, ze
        "na jare jsou nektere alerdeny drazdivejsi.

        1 odpoved je tady (prisla z australie) a zni : spravne je "vice alergenni"

        Bob

        Message 3 of 4 , Apr 4, 2001
          Druhy zdroj, odbornice na Cestinu:
          opsat jako vice alergenni, verianta alergennejsi neni prilis vhodna, ale
          byla by tam 2 N.

          Bob

> [...]
          > vyznam je cca nasledujici: "na jare jsou drazdive latky alergen(n)ejsi nez
          > zime nebo v lete a tudiz maji alergici vetsi problemy"

        • Zdenek Bobek
          Message 4 of 4 , Apr 4, 2001
            Prohrabl jsem trochu cesky web a alergenni se pise se 2 N, proto o 2, stupen
            tohoto pridavneho jmena musi mit 2 N, ale obe odbornice (cesko-australska
            anestezionozka a brnenska jazykova korektorka se v podstate shodly) uz
            nebudu cekat na ty dve dalsi odpovedi, pristi pripojeni na Czechlist bude
            okolo 12:00.

            cau a hezky den

            Monice i vsem

            Bob