Prevod DOC (DOCx) --> PDF

  • spektrum2002
    Message 1 of 8 , Aug 13, 2014

      Poradili byste mi bezplatny program na prevod DOC -> PDF (virtualni PDF tiskarnu) pro Win7? Mel jsem nainstalovany Bolt, ale ten ted najednou chce, abych ho koupil, a CutePDF, ktery mi dobre chodil v XP, se mi odmita nainstalovat. Diky.

      Petr Adamek

      Message 2 of 8 , Aug 13, 2014
        Ahoj Petre,

        na jednoduche dokumenty (faktury) pouzivam jiz leta k plne spokojenosti
        PrimoPDF (http://www.primopdf.com). Progam by mel fungovat i na Windows 7…

        Jirka
      • spektrum2002
        Message 3 of 8 , Aug 13, 2014
          Diky obema. Byl jsem upozornen, ze v Office 2010 se dá soubor "ulozit jako" PDF, coz jsme netusil a cimz je problem vyresen.
          Petr Adamek
          Message 4 of 8 , Aug 13, 2014
            Petr, ukladani ve formatu PDF maji jiz starsi verze MS Word.

            PrimoPDF se chova jako tiskarna, takze jde vytvorit soubory PDF i z
            jinych aplikaci. Pred "tiskem" se otevre dialogove okno, kde je mozne
            zvolit kvalitu "tisku" (ma vliv na velikost vysledneho souboru) a take
            se da treba nastavit zabezpeceni souboru PDF: otevreni pouze s heslem,
            povolit miru provadeni uprav, zakazat kopirovani obsahu, nastavit
            povolenou kvalitu tisku. Podobnych progamu zdarma je asi hodne…

            Jirka
          • spektrum2002
            Message 5 of 8 , Aug 14, 2014
              Clovek nekonvertuje do PDF jenom DOC, ze, tak jsem si nainstaloval ten Bullzip. Doufam,  ze na mne nebude chtit za mesic nejake penize :-).
              Petr A,
              Message 6 of 8 , Aug 14, 2014
                Kdyby bylo nejhur, Petre - spokojene uz tri ctvrte roku pouzivam Foxit
                Reader. Krom virtualni tiskarny umi taky vsechno to, co nenazrany
                bumbrlik Acrobat Reader.

                Martin

                Dne 14. 8. 2014 v 9:13 padamek@... [Czechlist] napsal(a):

                > Clovek nekonvertuje do PDF jenom DOC, ze, tak jsem si nainstaloval ten
                > Bullzip. Doufam, ze na mne nebude chtit za mesic nejake penize :-).
                >
                > Petr A,

              • radekpletka
                Message 7 of 8 , Aug 16, 2014
                  Bullzip pouzivam uz leta, je zdrama, tiskne perfektne a nikdy neobtezuje.Highly recommended.Radek
                • radekpletka
                  Message 8 of 8 , Aug 16, 2014
                    Fox it reader znam, ale pouzivam free verzi PDF Viewer, ktera je lrpsi v tom, ze umoznuje na pdfky kreslit, psat text and to je velmi vhodne, kdyz potrebuji delat korekturu primo v pdf.Nejvetsi spicka ale je, ze si muzes (na to jsem si musel precist navod) udelat sve vlastni razitko ze sveho oskanovaneho podpisu a muzes podepisovat svoje faktury v pdf a vypada to perfektne.Highly recommended.Dlasi vec co pouzivam kazdy den je maly programekSearch everythingTo umi hledat soubory okamzite podle nazvu, i neuplneho, na nekolika HD o velikosti nekolika terrabytu.Highly recommended.