organic change

  • H J
    Message 1 of 6 , Feb 24, 2014
      ahoj, jak mam chapat "organic change", kdyz druhym (vyssim cislem) je "gross change"?. Jedna se o hospodarske vysledky nadnarodni skupiny pochazejici z FR. Gross change bude celkova zmena, co je ale ta organicka zmena?

      Diky

      Hanka
      Message 2 of 6 , Feb 24, 2014
        Organicky rust enbo pokles, ocisteny o akvizice nebo odprodeje?

        Ale jen hadam
        Martin

        Dne 24. 2. 2014 18:38, H J napsal(a):

> [...]
        > "gross change"?. Jedna se o hospodarske vysledky nadnarodni skupiny
        > pochazejici z FR. Gross change bude celkova zmena, co je ale ta

      • H J
        Message 3 of 6 , Feb 24, 2014
          Dik, Martine, nejak mam chut napsat "celkova" a "cista" zmena, mi to "organicky" zni necesky....

          Dne 24. 2. 2014 18:38, H J napsal(a):

> [...]
          > "gross change"?. Jedna se o hospodarske vysledky nadnarodni skupiny
          > pochazejici z FR. Gross change bude celkova zmena, co je ale ta

          <*> Your email settings:
          Individual Email | Traditional

          <*> To change settings online go to:
          (Yahoo! ID required)

          <*> To change settings via email:
          Czechlist-digest@yahoogroups.com
          Czechlist-fullfeatured@yahoogroups.com

          <*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
          http://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/
          =
          Message 4 of 6 , Feb 24, 2014
            to asi muzes, pokud tvuj seznam nebude obsahovat zadnou polozku "net".
            Ale vsad boty, ze tomu korporatnici stejne budou rikat organicke zmeny :)

            Martin

            Dne 24. 2. 2014 18:54, H J napsal(a):

            > Dik, Martine, nejak mam chut napsat "celkova" a "cista" zmena, mi to
            > "organicky" zni necesky....

          • H J
            Message 5 of 6 , Feb 24, 2014
              tak jo, tak jsi me presvedcil, davam organicke zmeny, ach jo

              Dne 24. 2. 2014 18:38, H J napsal(a):

> [...]

              Czechlist-digest@yahoogroups.com
              Czechlist-fullfeatured@yahoogroups.com

              <*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
            • mcondak
              Message 6 of 6 , Feb 25, 2014

                Prave jsem se vratil domu. Muj komentar:

                Cesky uvetni standad 020 Konsolidace popisuje tento proces. Vice napriklad zde

                http://firmy.finance.cz/dane-a-ucetnictvi/informace/ucetnictvi/ceske-ucetni-standardy/

                Plna nebo uplna je jasna. Pojmenovani dilcich kosolidaci zalezi na zahranicni firme a statu, kde firma sidli.

                Milan